• Princessa

en debatt-tråd!

Hejhej!

Sitter här en lördagskväll och har väääldigt tråkigt! För att liva upp min kväll så skulle jag vilja debattera lite, om vad som helst... Och ingen diskussion där man bara stryker medhårs, utan där alla kan säga sin åsikt, men utan att "skita" på varann..

Så om det finns nån som känner likadant, välj ett ämne, eller fler! Kommer inte på nåt själv, som skulle kunna starta en debatt..

Kanske en lite konstig tråd, men...:)

• Svar på tråden en debatt-tråd!
  • Princessa

nä, handlar det om mer än vänskap från någons sida är det absolut inte ok! Jag skulle bli rätt sur om nån flamma skulle skicka "sex-mess" till min gubbe, speciellt om hon vet att han e upptagen!

• Dorothy

ladymarmelade -

Jag förstår att du blir irriterad. Fast det är ju inte din pojkvän som gör något fel utan tjejerna som skickar inviter och flirtar. Jag tycker att det är otroligt dåligt av folk att inte respektera att någon är upptagen. De får väl leta reda på en egen kille!

• ladymarmelade

Enbart vänskap hade varit helt ok, men inget mer. Den ena tjejen började genast höra av sig jätteofta när hon fick höra att han hade träffat mig, och den andra skickar sms som : "Jag är sugen på en kväll med mycket sex och sexiga underkläder, en snygg kille och bubbelbad." SUCK....

• Princessa

har din pojkvän haft nån kompisrelation med dem också, eller har det bara varit sex/kärlek/flirt?

• ladymarmelade

Dorothy

Tack! Håller med dig. Otroligt dåligt att inte respektera andras liv och förhållande. Precis, de borde leta upp en egen pojkvän, för denna killen är upptagen ;)

• ladymarmelade

Det har börjat med sex/flirt/hångel, men sen inte blivit något seriöst av det. Därför ser jag det inte heller som någon superviktig vänskap som man paniskt måste hålla sig fast vid. Det hade varit en annan sak, om de hade varit bra och nära kompisar nu.

• Princessa

ja, i så fall förstår jag att du känner som du gör!
    Vad tycker din pojkvän om att de skickar såna mess då? Brukar de umgås då, med eller utan andra polare?

• ladymarmelade

Han tycker väl inte heller att det är ok med messen, men samtidigt så gör han inte så mycket åt saken. Jag vill ju att han ska säga ifrån till tjejerna att det inte är ok. Om man bara är passiv kan det ju verka som man inte vill stänga några dörrar om du fattar vad jag menar?

Nej de umgås inte, därför ser jag inte nån poäng att hålla kontakten överhuvudtaget.

Jag blir nog lite extra paranoid eftersom vi bor i olika städer och inte träffas så ofta...

• Princessa

taskigt av honom att bara låta det fortgå! han borde ju va mån om att du ska må bra i ert förhållande! och har de aldrig varit kompisar så borde det väl inte va så svårt att meddela att man e upptagen och inte intresserad!

• Dorothy

ladymarmelade,

jobbigt med distansförhållanden. Det kan få den mest lugna att bli ganska paranoid tycker jag. ;)

Om du mår dåligt av det tycker jag att du ska säga till din pojkvän att säga till på skarpen att han inte vill ha såna meddelanden från sina kompisar. Det kan ju inte vara så svårt.

Svar på tråden en debatt-tråd!