Inlägg från: MiaVinterbrud |Visa alla inlägg
  • MiaVinterbrud

Priser i Piteå-trakten

Vi kommer att gifta oss i Piteå men bor i Uppsala. Här kan priserna på catering och lokaler skena iväg, men som jag har förstått så ligger inte priserna i samma nivå "där hemma". Vad har ni fått för prisförslag på catering/lokal/blommor osv?

• Svar på tråden Priser i Piteå-trakten
  • MiaVinterbrud

Tack Victory!
    Hur går det för er med planerna?

• MiaVinterbrud

Glömde fråga, står GK:s och Rosengården för personal också?

• MiaVinterbrud

Ah, låter bra. Du får gärna pipa till när du träffat GK:s och vet hur det blir *nyfiken*. Är ju rätt skönt om dom fixar städningen...

• MiaVinterbrud

Ibland kan ett proffsigt bemötande vara värt att betala extra för! När det blir dax kommer vi helt klart att ta in priser från GK:S.

• MiaVinterbrud

Victory

Stort grattis!!! Kul att du är nöjd, vi kommer nog att ta in lite priser från henne.
    Hur gick bröllopet? Har du några bilder?

Själv har vi blivit lyckliga husägare, äntligen flyttar vi hem till Piteå :D I god tid till bröllopet, hinner ju planera ett helt år :D :D

• MiaVinterbrud

Victory

Ja, tänk, nu är du fru :D

Du ska se att det dyker upp hus under sommaren, mäklarna sa att det är fler som vill sälja då. Håller tummarna för er!

• MiaVinterbrud

Victory

Vad ni var vackra!!! Du valde helt rätt klänning :D
    Säger bara stort grattis igen och lycka till i livet.

• MiaVinterbrud

Victory
    Jaha, nu gråter jag också! Vad glad jag är för din skull att mormor kunde komma!

Så surt att du fick betala! Var ligger Cinderella? Tänker inte gå dit och köpa klänning iaf!

• MiaVinterbrud

Victory
    Tänkte prova några klänningar medan vi bor kvar, man får väl köpa en stl för stor så man har lite att växa i ;) Måste ju finnas trevliga sömmerskor där uppe iaf :D

Svar på tråden Priser i Piteå-trakten