• Victory

Priser i Piteå-trakten

Vi har fått följande prisförslag från olika ställen:

Doktorsvillan: 615 kr/kuvert (restaurang, inkl lokal & dryck)
    Café Rosenboden: 550 kr/kuvert (catering, ej lokal el. dryck)
    GK:s matservice: 330 kr/kuvert (catering, ej lokal el. dryck).

Vi har valt det sista!

• Victory

Förlåt, Rosenboden ska vara 450 kr/kuvert! Sen är det ju lite olika vad som ingår i priserna.

• Victory

Ja, de kan båda ställa upp med personal.

Vi ska träffa GK:s nästa vecka så då får vi mer klart för oss hur vi ska lägga upp allt. Jag hoppas att de även kan ordna någon som står i baren under kvällen/natten och gärna också fixar städningen, men det vågar jag nästan inte fråga om (det är ju inte deras område egentligen). Fördelen med Rosenboden var att i deras prisförslag ingick personal till kl. 02.00 + städning av lokalen efteråt. GK:s hade räknat personalkostnad till kl. 22.00, men på övriga punkter tycker jag att de var bättre. Hoppas att vi kan hitta en lösning!

• Victory

Nu har vi träffat Gerd på GK:s och hon är verkligen jättetrevlig och verkar kunna sin sak! Det känns jättebra! Däremot står de varken för bartender eller städ, så det får vi lösa på annat sätt...

• Victory

Ja, hon gav helt klart det bästa intrycket. Dessutom var hon billigare också!!

• Victory

Nu har vi haft vårt bröllop och angående maten kan jag bara säga en sak: SUCCÈ!!! Gerd och hennes gäng från GK:s gjorde ett fantastiskt jobb! Maten var god och serveringen proffsig. Vi är kort och gott helnöjda med dom! Kan VARMT rekommendera henne!

• Victory

Bröllopet blev jättebra, allt gick enligt planerna eller bättre! Jag ska lägga ut bilder snart, min man ( ) håller på att uppdatera hemsidan och så väntar vi på fotografens bilder som kommer snart.

Kul att ni flyttar till Piteå! Vi letar också hus men ännu utan resultat...

• Victory

Ja just det, nu har du också gift dig Junbruden82!!!

Det var helt klart över förväntan! Allt blev lika bra som jag föreställt mig det eller bättre! Helt underbar lyckokänsla som jag bar på hela dagen. Min svärfar sa också att det strålade om mig i kyrkan medans Daniel såg ut som om han skulle svimma när som helst

Har du några bilder? Här är våra:

pg.photos.yahoo.com/ph/victorybrud/album&.src=ph&store=&prodid=&.done=http%3a//pg.photos.yahoo.com/ph/victorybrud/my_photos

• Victory

Tack Mia! Jag känner mig jättenöjd med klänningen. Synd bara att jag fick betala depositionen på den adra klänningen här på Cinderella . Hon lovade ju när jag beställde att jag inte skulle behöva betala om jag valde att inte ta klänningen, och hon sa dessutom att jag kunde lägga depositionen på en annan vara. Men nu vill hon inte kännas vid det hon lovat! Jag fick inte ens lägga pengarna på Daniels kläder!! Till slut gav hon med sig så jag fick lägga hälften av summan på hans kläder men jag fick ju ändå betala 1125 kr till ingenting. Känns lite surt, särskilt efter det hon lovat!

• Victory

Till saken hör att hon är svårt sjuk i cancer och skulle förmodligen inte orka komma, men hon ville ju så gärna. Bara två dagar före bröllopet blev hon jättedålig och åkte hon in på sjukhuset. Då tvivlade jag på att hon ens skulle överleva helgen. Men hon repade sig och kom till bröllopet, som hon pratat om ända sedan i julas! Det kändes så oerhört skönt att ha henne där och jag fick tillfälle att säga hur mycket jag älskar henne och att hon är den bästa mormor man kan ha (med tårarna strömmande nerför kinderna)

• Victory

Det ligger på Storgatan när Rådhustorget. Jag tycker att servicen var okej (inte jättebra) men efter det här kommer jag då rakt inte att rekommendera dem. Hon hade inte alls min stil på klänningarna och ingen i min storlek (har storlek 34). Tyvärr finns det ju inte så många butiker att välja på här uppe, så köp en klänning där (var det Uppsala?) medan du bor kvar!

Svar på tråden Priser i Piteå-trakten