Inlägg från: pirr i magen |Visa alla inlägg
  • pirr i magen

Maj 2006 tråd fem!!!!

Hej flickor !
    jag har saknat er !!! hoppas ni minns mej lite ialla fall......
    har inte bott hemma på länge- stambyte å bostad utan internet... å sedan kom man hem å då var det ju fullt ös med datorn varje kväll å planering och fix. Den lediga helgen förvandlades till en 19 timmar lång möhippa ! Men nu känner jag att jag kan andas ut lite försiktigt. Har fösökt att läsa ikapp lite å det ser ut som om alla börjar få ordning på grejorna ! snart är det dags !

• pirr i magen

Vad fina ni var Fia-Mia !! Jag har inte så mycket som jag kan fixa själv faktiskt. Det som är kvar att göra är sådant som jag har lagt ut på andra människor. Vi åker mest runt å kollar läget å ringer å ser hur det går för dom så det är skönt. Ikväll bjuder min bästa kompis å hennes sambo oss på god mat. Så slipper man fixa med det. Lite lyxigt det här.

• pirr i magen

Hej!! nu är jag fru Jakobsson och stoltast i hela världen !!! Dagen var underbar å vilken tur med vädret - solsken hela dagen! Det var så fint i kyrkan, känslomässig storm med en underbar solosång. Festen var underbart kul å vi körde fullt ös hela kvällen till å med mormor o farmor dansade disco till mitt i natten! Grattis alla andra som har blivit fruar å till er andra kan jag bara säga att det är en fantastisk dag ni har framför er !! I morgon sticker vi på 8 dagars mys semester i solen !

• pirr i magen

Vi hade bästa prästen !! Han ringde på morgonen å försökte skojja om att han var sjuk å vi fick ta det en annan dag.....hahahahahaha tur att man inte stresser upp sej i första taget- han erkände ju buset snabbt men det var lite våghalisgt av honom att skojja så. Han var helt underbar å drog igång värsta hurrandet å "ja må dom leva" sången utanför kyrkan !

• pirr i magen

Hej alla fruar !!
    det finns bilder från vår hejdlöst roliga fest att titta på. Gå in på www.partypoviders.net sedan går ni ner en bit å väljer Linda & Andreas.

Vad kul det är att titta på alla andras bilder ! Ni är så fina allihop.
    Pumbaalina : Det var väl du som hade fest i Odensjö ? Jag vinkade till dina gäster när vi åkte från kyrkan och hoppades att jag skulle få se dej.
    kram på er!

Svar på tråden Maj 2006 tråd fem!!!!