Maj 2006 tråd fem!!!!
Jag undrar också om jag kommer att få någon möhippa...jag vet att min man kommer att råka ut för roligheter, men jag är så orolig att jag inte kommer att få något själv Det värsta är inte att jag skulle bli ledsen, utan att dottern som är 9 tror att alla blir hippade eftersom hon var väldigt faschinerad av att höra om en möhippa jag var på för ett år sedan, och det känns så dummt om jag inte får någon och hon börjar undra varför, jag tror att hon skulle bli ledsen, för hon går här och väntar...Jag har sagt att det är inte alls säkert att man får någon, att folk har så mycket annat att göra och att det inte är så lång tid kvar. Och jag tror faktiskt inte att jag får någon, för då är mina närmaste helt otroligt bra på att ljuga...och det brukar de inte vara! Så jag ställer in mig på att inte få någon och låtsas att jag inte är så besviken som jag egentligen är...
För visst får man tycka lite synd om sig själv också mitt i den stora lyckan! Man vill ju liksom att allt ska vara perfekt...har kanske byggt upp förväntningarna lite för högt? Men jag kommer att få så supermycket hjälp med allt möjligt så jag tycker inte att jag FÅR vara besviken på mina vänner och systrar, men ändå...