• Majbrud2006

Skyddad el. oskyddad bröllopsnatt?!?

kanske en udda, eller lite för nyfiken fråga..

..för vår del blir det skyddad.

• Svar på tråden Skyddad el. oskyddad bröllopsnatt?!?
  • Elnus

Ananas: Grattis grattis till bebis!

Vi kommer att köra oskyddat, om vi nu orkar gör ngt alls den natten. vi vill gärna ha barn, men har försökt i snart ett år nu..... :( trist som bara den! Men grattis till alla er som lyckas!

• Velpottan

Skyddad såvida inte sambon ändrar sig

• Likah

Skyddad
    Pga jobb (världens tråkigaste skäl) måste vi vänta några månader efter bröllopet med att köra skarpt... Men sen!!!

• Bridezilla K

Skyddad (med p-stav). Den ska tas ut kort innan jag fyller 25, så då kanske jag överväger skarpskytte. Kanske. ;)

• Clobberella

Blir det något sex så blir det definitivt skyddat, i det här förhållandet verkar det råda avsaknad av biologiska klockor.

• Victory

Vi ska köra oskyddat! Det blir första gången så därför känns det ju speciellt trots att vi inte direkt är oskulder Dessutom längtar vi efter barn men har tänkt vänta tills vi har gift oss. Så på bröllopsnatten smäller det...! Om vi orkar, förstås!

• silverdrake

Oskyddad, känns mer verkligt då på nått sätt och jag kan tänka mig att det måste vara en kick att göra det utan..
    vi planerar inte barn direkt men skulle inte bli ledsna om det kom heller :)
    fast sen får man ju se om man verkligen orkar efter den långa dagen.....

• Mitt hjärta är hemma

Vore det inte för ett "gig" på Malta i april så kanske vi skulle försöka "oskyddat". Jag kan inte jobba med ens den minsta lilla mage, (vore alltså illa för mig att ens gå upp 15 kg) så, som sagt, vore det inte för jobbet tio dagar i april så...

Samtidigt känns det helt bisarrt att tacka nej till ett litet barn pga en veckas jobb. Men vem skulle inte vilja jobba en vecka på Malta, resa och uppehälle betalt, likaså jobbet man gör...?

• Blivande Mr & Mrs E.

Vi planerar barn så vi kommer helt klart köra oskyddat.

• Ananas

Elnus

Tack så mycket! :D

Visst var man trött på bröllopsnatten men samtidigt så hög på alla känslor som bara strömmade igenom en så vi kunde inte låta bli att njuta av varandra! ;)

Svar på tråden Skyddad el. oskyddad bröllopsnatt?!?