• Henax

Puffar istället för att svara på inläggen...

Här kommer en liten gnällig tanke från mig...

När man skriver in en fråga och får svar (ofta långa och informativa) VARFÖR väljer man då att "puffa" för sin tråd?! Vore det inte trevligare att tacka för de svar man fått?! Och därmed även puffa upp tråden?! Två flugor i en smäll liksom men väldigt mycket trevligare!

Så med mitt gnällinlägg så hoppas jag på större tacksamhet från folk! Detta är dock inget som "drabbat" mig personligen men det känns trist ändå. Folk är snälla och hjälpsamma och skriver en halv uppsats och ändå är TS inte benägen till annat att "puffa för fler svar".

Så nu var jag klar!

• Svar på tråden Puffar istället för att svara på inläggen...
  • onsdag i oktober

Hur gör man gubbarna?

• Kirsto

Majn: Det är när man vill flytta upp sitt inlägg i senaste inlägg (när det inte har skrivits i den på ett tag hamnar den ju långt bak, man vill alltså att den ska synas bättre).

• Smurfina

onsdag>>
    står ju längre upp....annars är det bara att du håller musmarkören över gubben så ser du...

• bröllops häxan

Man kanske kan skriva

Tackar o puffar :D

• guinevere

Eller bara tack? Blir ju automatpuff på det. Å vill man veta mer kan man ju skriva "tack så mycket för alla svar, fortsätt gärna diskussionen .." eller nåt?

• Fru Cinderella

onsdag i oktober

Ovanför textrutan där du skriver ditt meddelande så finns det en länk som heter "smiley i texten, se här?"

• onsdag i oktober

Så mycket finesser. :-O
    Tack för alla hjälpsamma svar.

Förlåt för att jag klippte tråden.

• Henax

guinevere! Precis! Det är ju inte själva ordet "puff" som puffar upp tråden, funkar precis lika bra med "tack"!

Otroligt fascinerande att kan göra mig så !!!

• Fru Cinderella

Henax

Det har du rätt i, väldigt imponerande

• martinsson2be

Håller med dig fullständigt! Ibland känns det ganska tråkigt att "hjälpa" utan att ens få ett litet tack! Ohyfsat är vad det är...

• Fru Cinderella

Eller min favoritpuff

Puff(ar som är rostade i honung)

:)

• Henax

Min favvopuff är nog han som är kompis med Piff!

• Fru Cinderella

Henax

Jo han är trevlig han!

Svar på tråden Puffar istället för att svara på inläggen...