Inlägg från: Skogstigern |Visa alla inlägg
  • Skogstigern

Juni 2007

Hej hej!

Samma här, 2 juni 2007 har vi bokat "vår" herrgård!

Hur långt har ni kommit i planeringarna?

• Skogstigern

Samma här, jag har planerat så långt jag kan men just nu är det lite stiltje. Har bestämt placeringskort, färgtema, designat inbjudningskort och skrivit en gästlista. Sedan har vi bokat lokal till festen också, ska dit och titta om en vecka.

Och så har jag snurrat runt nätet efter klänningar, har hittat en jättefin hos Mipaform som jag väntar på fler bilder på!

• Skogstigern

Akvamarin, ett tips är att ringa och kolla redan nu om ni har siktat in er på lokal m m. Vi fick byta datum eftersom vår lokal redan var bokad den dagen vi hade tänkt...

• Skogstigern

M&P: Oj vad spännande med tredagarsbröllop!!

Vad ska ni göra?

• Skogstigern

Jag har provat ett par klänningar, var på Debenhams med min mamma för några veckor sedan. Men eftersom jag vill ha en gul klänning så var utbudet lika med noll så jag testade ett par vita bara för formens skull. Har redan bestämt mig för att låta sy upp min, Therese på Mipaform verkar toppenbra och har många intressanta klänningar på sin hemsida!

Akvamarin, härligt att ni fick kyrkan! Vilken blev det?

• Skogstigern

Halloj alla brudar!

Nu har jag beställt min klänning, det känns jättespännande! Men det var inte lätt att förklara vad jag är ute efter, det är mer en känsla än en form.

Hur går det för er med planerna?

Välkommen Helmina! Vad mycket du har hunnit fixa redan!

• Skogstigern

Glömde ju...

Varmt lycka till Swedie, måste kännas häftigt att det närmar sig!

Svar på tråden Juni 2007