Juni 2007
Kunde inte hitta någon tråd för oss som har satt datum i juni 2007. För jag och min m2b är väl inte ensamma om det...? Välkomna att dela stort och smått!
Kunde inte hitta någon tråd för oss som har satt datum i juni 2007. För jag och min m2b är väl inte ensamma om det...? Välkomna att dela stort och smått!
Nej inte är ni ensamma med det=)
Vi har bestämt 2 Juni 2007. Kollat ut kyrka men inte bokat. Vilket datum har ni bestämt?
Hej hej!
Samma här, 2 juni 2007 har vi bokat "vår" herrgård!
Hur långt har ni kommit i planeringarna?
Kul att några hänger på! Vi har bestämt 16 juni och sett ut kyrka och festlokal men ännu inte bokat något. Iom att jag har hängt här på BT ett tag, så har planeringen kommit längre i huvudet än i RL...
Samma här, jag har planerat så långt jag kan men just nu är det lite stiltje. Har bestämt placeringskort, färgtema, designat inbjudningskort och skrivit en gästlista. Sedan har vi bokat lokal till festen också, ska dit och titta om en vecka.
Och så har jag snurrat runt nätet efter klänningar, har hittat en jättefin hos Mipaform som jag väntar på fler bilder på!
Vi har bokat vårt datum, 30/6-2007!!
Har bokat lokal, mat, DJ, gästlistan, m.m.
Längtar tills det börjar närma sig!!
Vi har inte kommit så långt i planeringen än. Vet vilken kyrka, festlokal,och pastor vi vill ha men inget är bokat.Gästlistan är i stort sett klar oxå. Värdpar är bestämt och de har tackat ja=)
Ska snart flytta till ett hus vi köpt men efter det ska allt börja ordnas med mer som att leta modell på klänning:)Längtar!
Lycka till allihop me planereingen!
Akvamarin, ett tips är att ringa och kolla redan nu om ni har siktat in er på lokal m m. Vi fick byta datum eftersom vår lokal redan var bokad den dagen vi hade tänkt...
Jag gifter mig oxa i juni. Vad SKONT att hora att det ar fler som inte har allt klart i detalj annu!
Lägger till oss på listan :)
Planerar att ha vårt tredagars bröllop (borgeligt) i juni med vigsel den 9/6-07.
Har prel.bokat två festlokaler, ska snart bestämma oss för vilken vi ska ta :) Har inte bokat något mer men har kollat runt en del.
Kul att vi är några som kan följas åt :)
M&P: Oj vad spännande med tredagarsbröllop!!
Vad ska ni göra?