• Skilla

Juni 2007

Kunde inte hitta någon tråd för oss som har satt datum i juni 2007. För jag och min m2b är väl inte ensamma om det...? Välkomna att dela stort och smått!

• Svar på tråden Juni 2007
  • Clobberella

Jag är inte det minsta bröllopsstressad just nu... finns liksom inte så mycket att göra.... skulle kunna skissa lite på mannens kläder i och för sig... men det är inte heller någon brådska egentligen.

• Hanna76

Ååh, en tråd som passar mig :)

Vi skall också gifta oss i juni, har pratat med kyrkan, men det är inte säkert att det går att ordna på "vårt" datum, som är den 6 juni 2007. Det är ju helgdag då, vilket är anledning till att vi valt dan...

Men oh så spännande det skall bli :)

• helmina

välkommen hit :) och lycka till :D

• Jenny-Maria

Hittentills har vi bara bokat kyrkan och börjat kolla på nätet efter klänning. Jo jag har hittat min ring jag vill ha.

• zleepy

Jag och min blivande fru gifter oss den 30 juni -07.

Var och bokade kyrka igår, och gissa om vi nu längtar : )

• Clobberella

zleepy: Är ni två tjejer eller är du en kille? Svårt att avgöra på smeknamnet.... välkommen till tråden i vilket fall!

Och välkomna alla andra nytillkomna i den här tråden, vi börjar bli många här nu!

• bride to be 2007

Om ett år idag gifter vi oss! Helt otroligt! Nu känns det på nåt sätt mer berättigat att börja planera ordentligt!

• zleepy

Clobberella :

Min fru ska få en make, och därmed är jag en kille, zleepy är mitt mellannamn :D

Tackar för välkomnandet, vi längtar enormt tills nästa sommar! :D

• Clobberella

zleepy: alltid kul att se killar på BT!

• Tumse

Hej igen junibrudar!
    Har inte hängt här på ett tag men det är alltid lika kul att läsa hur det går för alla. Själv köpte jag min Remboklänning i Köpenhamn igår! Det känns verkligen som ett jättesteg att välja och bestämma sig för en klänning. Allt formas kring det på något sätt.

Svar på tråden Juni 2007