Juni 2007
Kunde inte hitta någon tråd för oss som har satt datum i juni 2007. För jag och min m2b är väl inte ensamma om det...? Välkomna att dela stort och smått!
Kunde inte hitta någon tråd för oss som har satt datum i juni 2007. För jag och min m2b är väl inte ensamma om det...? Välkomna att dela stort och smått!
Jag är inte det minsta bröllopsstressad just nu... finns liksom inte så mycket att göra.... skulle kunna skissa lite på mannens kläder i och för sig... men det är inte heller någon brådska egentligen.
Ååh, en tråd som passar mig :)
Vi skall också gifta oss i juni, har pratat med kyrkan, men det är inte säkert att det går att ordna på "vårt" datum, som är den 6 juni 2007. Det är ju helgdag då, vilket är anledning till att vi valt dan...
Men oh så spännande det skall bli :)
välkommen hit :) och lycka till :D
Hittentills har vi bara bokat kyrkan och börjat kolla på nätet efter klänning. Jo jag har hittat min ring jag vill ha.
Jag och min blivande fru gifter oss den 30 juni -07.
Var och bokade kyrka igår, och gissa om vi nu längtar : )
zleepy: Är ni två tjejer eller är du en kille? Svårt att avgöra på smeknamnet.... välkommen till tråden i vilket fall!
Och välkomna alla andra nytillkomna i den här tråden, vi börjar bli många här nu!
Om ett år idag gifter vi oss! Helt otroligt! Nu känns det på nåt sätt mer berättigat att börja planera ordentligt!
Clobberella :
Min fru ska få en make, och därmed är jag en kille, zleepy är mitt mellannamn :D
Tackar för välkomnandet, vi längtar enormt tills nästa sommar! :D
zleepy: alltid kul att se killar på BT!
Hej igen junibrudar!
Har inte hängt här på ett tag men det är alltid lika kul att läsa hur det går för alla. Själv köpte jag min Remboklänning i Köpenhamn igår! Det känns verkligen som ett jättesteg att välja och bestämma sig för en klänning. Allt formas kring det på något sätt.