• Skilla

Juni 2007

Kunde inte hitta någon tråd för oss som har satt datum i juni 2007. För jag och min m2b är väl inte ensamma om det...? Välkomna att dela stort och smått!

• Svar på tråden Juni 2007
  • shamrock

Jag anade att du varit i Bärnstenens stad, Köpenhamn. Jag får nog ta en tur dit och titta på den gröna bärnstenen. Är mycket nyfiken på den! Bärnsten är väl inte direkt en egen favorit men det är alltid kul att veta. Tänkte ändå titta på brudklänning där.

• Honungsbubblan

midsommarbrutta:
    vet inte riktigt vart än. I umeå någonstans. kanske utmohus :D

• midsommarbrutta

Honungsbubblan ahhh, härligt med utomhusvigsel har funderat lite på det själv. Kommer från Umeå och har döpt båda barnen där men trivs så bra i vår nya lilla by att vi gifter oss här, de flesta gästerna bor här med:)

• Honungsbubblan

kommer också från en liten by, utanför malå dock. lite väl långt och avsides. umeå är bra för våra vänner & familjer känner folk dom kan bo hos osv.
    vi har dock svårt att bestämma var.
    i centrala umeå blir det ju restaurang = dyrt
    billigt = catering men då nån mil utanför i bygdegård. svårt att välja festlokal!

men lutar nog åt det billiga då vi pluggar eller har spring vikariat som jobb.

• Carmita

Här är en till junibrud. Idag har vi bokat kyrkan så vi gifter oss 9/6-07
    Längtar så....

• shamrock

Kul, välkommen i gänget Carmita!

• Clobberella

Shamrock: Är det några speciella klänningar som lockar i Köpenhamn? Priserna är väl högre där kan jag tänka mig?

Tycker absolut du ska kolla in de gröna bärnstenarna, finns ju några butiker på Ströget med bärnstenssmycken. (Vill köpa mer!! )

• shamrock

Vad gäller klänning så vill jag nog helst åka dit för att få inspiration. Utbudet känns något större där.

Åker säker till Köpenhamn i sommar och ska då passa på att titta på de gröna bärnstenerna. Är mycket nyfiken..!! Jag har faktiskt hållt ögonen öppna när jag passerat butiker med bärnsten här i Sverige.

Har du hittat någon trevlig klänning?

• Clobberella

Jag ska sy min klänning själv, men den blir säkert trevlig! Börjar nog framåt november/december, och förhoppningsvis blir det lika snyggt i verkligheten som på mina skisser!

Är det någon som ska fira sin -1-års bröllopsdag?
    Vi firar på fredag med romantisk middag på grekisk restaurang och sedan mousserande vin och goda ostar när vi kommer hem.

• helmina

vi kommer att fira... tror jag fast utan att nån annan vet om det för det är ju inte offentligt än. Vår 1-års dag är ju på midsommarafton i år...

Svar på tråden Juni 2007