Inlägg från: shamrock |Visa alla inlägg
  • shamrock

Juni 2007

Hej på er alla!

Trevlig tråd det här. Jag ska också gifta mig i juni nästa år, den 2 juni. Jag och min sambo bokade kyrka och festlokal i fredags. Kyrkan var redan bokad på det datum vi valt så det blev den 2 juni istället. Bråttom fick vi och bokade även lokal under helgen. Lokalen hade vi nog kunnat avvakta med men men.. Nu är det i alla fall klart.

• shamrock

Clobberella

Ditt halsband verkar vara alldeles underbart. Jag har tankar på att hitta ett liknande. Jag har tänkt mig ett ljusgrönt med enbart sötvattenspärlor. Som tur är är det lång tid kvar till bröllopet så jag har tid att leta och kanske ändra mig på vägen. Typiskt mig nämligen..

• shamrock

clobberella

Grön bärnsten.. Det tror jag aldrig att jag har sett! Så trevligt att du dessutom har hittat passande örhängen. Bara att gratulera!

• shamrock

Jag anade att du varit i Bärnstenens stad, Köpenhamn. Jag får nog ta en tur dit och titta på den gröna bärnstenen. Är mycket nyfiken på den! Bärnsten är väl inte direkt en egen favorit men det är alltid kul att veta. Tänkte ändå titta på brudklänning där.

• shamrock

Kul, välkommen i gänget Carmita!

• shamrock

Vad gäller klänning så vill jag nog helst åka dit för att få inspiration. Utbudet känns något större där.

Åker säker till Köpenhamn i sommar och ska då passa på att titta på de gröna bärnstenerna. Är mycket nyfiken..!! Jag har faktiskt hållt ögonen öppna när jag passerat butiker med bärnsten här i Sverige.

Har du hittat någon trevlig klänning?

Svar på tråden Juni 2007