Juni 2007
Här är en till junibrud. Idag har vi bokat kyrkan så vi gifter oss 9/6-07
Längtar så....
Här är en till junibrud. Idag har vi bokat kyrkan så vi gifter oss 9/6-07
Längtar så....
Tumse, vi har bara bokat kyrkan och funderat lite på gästlistan för att kunna boka festlokal. Det känns som en evighet till 9/6-07. Hur långt har ni kommit och vilket datum gifter ni er?
Tumse: Vi ska också boka festlokal men sen tror jag att jag också får ta det lite lugnt. Ska leta klänningar i höst till mig och mina tärnor. Håller på att titta runt på bröllopstorget för att få lite inspiration till blommor, dukning, inbjudningskort etc. Svårt att hålla sig borta från denna sida
Här är en till som vill väga lite mindre på bröllopsdagen. Grattis Tumse, hur gjorde du för att lyckas gå ner så mycket??
Rosen 74 går det inte att köpa 2006 klänningar efter oktober eller går det inte att beställa?? Jag har ju redan hittat massor med fina klänningar som jag vill prova
Nej jag håller mer dig Tumse, det är nu väldigt lätt att finna motivation till motion. Jag ler när jag är ute och springer......
Det är verkligen ett dilemma...Jag har hittat många olika modeller som jag gärna skulle vilja ha men samtidigt är jag lite nyfiken på nästa årsmodeller. Tänk om det då kommer något mycket finare!!!!Smtidigt vore det ju kul att spara lite pengar genom att hitta sin drömklänning på rea.