Juni 2007
Kunde inte hitta någon tråd för oss som har satt datum i juni 2007. För jag och min m2b är väl inte ensamma om det...? Välkomna att dela stort och smått!
Kunde inte hitta någon tråd för oss som har satt datum i juni 2007. För jag och min m2b är väl inte ensamma om det...? Välkomna att dela stort och smått!
Vi har kommit längre i tankarna än i själva planeringen. Har bokat kyrka och lokal, tänkte ringa prästen nästa vecka och kolla om han kan... Vi har börjat fundera på vilka sånger vi vill ha i kyrkan, bestämt klädsel och färgtema... det är väl typ dit vi kommit...
Alltså, vi har bokat både kyrka och lokal, funderat seriöst över klädern, funderat över menyn och planerat det mesta... Vips är det höst och jul och så är det knappt tid kvar att planera resonerar vi...
Så sant! Dessutom är det ju kul också! Ju längre man får drömma desto mer får man njuta
Hej! Vi ska också gifta oss 2 juni 2007! Vi har bokat festlokal, fixat brudgummens kläder (han ska ha sin pappas frack som sitter perfekt, så det var ju inte så svårt!) och jag har provat klänning när jag sett någon fin i olika second hand-affärer. Nästa steg för oss är att hitta en vigselplats någonstans i närheten av lokalen. Vi ska gifta oss borgerligt och utomhus.
Hej alla! Har inte varit inne på den här tråden på länge ser jag - har tillkommit många nya namn! Planerar bröllop midsommarafton. Kommer också behöva loosa några kilon under det kommande året - har en bebis i magen om ska ut om några veckor innan jag kan börja jobba... Har av detta skäl legat lågt med klänningsbiten men blir lite oroad nu om jag inte ens ska hinna titta på 2006-modellerrna innan det är för sent?!
Vi har också bokat kyrkan, ser oss omkring efter lokal - ska titta på en bygdegård på torsdag *hoppas hoppas den är fin*
Jag kollar runt efter papper till inbjudningskort, placeringskort och eventuellt blir det vigselprogram och festprogram med? Har kikat på IKEA idag efter tyg till dukar och ljuslykto, vaser. Men jag är ganska ombytlig av mig att jag inte vågar handla innan jag känner mig helt säker på att jag valt rätt med färgtema blommor mm :D
Har förresten ett tips, jag köpte en fin ringbunden Gästbok på Akademibokhandeln för 129:- med förtryckta frågor att fylla i för brudparet om hur dagen varit osv.
Samt ett uppslag till varje gäst/familj med frågor om dagen och plats för foto (jag tänkte att vi ska fotografera alla gäster) jättefin och rejäl känns den.
Clobberella - Midsommarafton e den 22 juni nästa år men vi ville ha en lördag å då fick d ju bli midsommardagen, 23 juni.
Klänningen e en Forever Yours, länkar en bild, tyvärr gör inte bilden klänningen rättvisa...
www.foreverbridals.com/gownpix.asp
june2007: snygg klänning, jag kan tänka mig att den är ännu finare i verkligheten, man ser ju inte riktigt var det är för mönster upptill på bilden.
Clobberella - Tack så mkt! Upptill e d pärlbroderier i form av blommor å lite "snirkel" emellan... hoppas att du förstår vad jag menar...
Hur går d m era planer, hur långt har ni kommit?
Själv tycker jag att hela grejen e ganska så stressande av ngn anledning så nu har vi börjat spåna på en annan idé får se om d blir som vi planerat från början...