• Skilla

Juni 2007

Kunde inte hitta någon tråd för oss som har satt datum i juni 2007. För jag och min m2b är väl inte ensamma om det...? Välkomna att dela stort och smått!

• Svar på tråden Juni 2007
  • Honungsbubblan

måste va svårt att hålla det hemligt.
    i stort sett ingen vet här heller. definitvit iaf. vi har inte förlovat oss men hela världen kommer nog att veta så fort vi spikat datumet. men det blir i juni nån gång iaf.

• Tumse

Ja, det är inte lätt att hålla tyst om det. Men min sambo vill först fria till mig (jag friade till honom) och därför tycker jag det är helt ok att vänta lite. Tror han kommer göra det snart

• Tumse

Honungsbubblan: Vilket datum lutar det åt? Har ni svårt att välja? Jag tyckte det var jättesvårt att bestämma sig när man helt plötsligt har så många datum att välja mellan. Det blev till sist den 16/6. Det känns bra

• Lillamig

Hej allihop, här är ytterligare en juni 2007-brud (16/6 närmare bestämt)!

Hittills har vi bokat kyrka och preliminär bokat vår festlokal (väntar otåligt på att de ska bestämma menyer och upplägg för 2007 så att vi kan åka dit och ha ett riktigt möte, har bara varit på brunch hittills och smygkollat runt). Har gjort ett utkast till gästlista, tillfrågat tärna, marskalk och toastmaster (alla tackade ja!) och börjat spåna kring färger, blommor, kläder etc etc. Känns som att jag bara kommer på fler och fler grejer destu mer jag tänker....

• helmina

ingen mer som gifter sig under midsommarhelgen???

• Clobberella

Honungsbubblan: Jag tycker också det är lite riskabelt att inte ha en proffisionell fotograf, men å andra sidan vill vi kunna förstora bilder, göra kollage, skriva ut extra kopior osv. Hos fotografer brukar man ju bara få x antal kopior, x antal förstoringar och eventuellt bilderna i lågupplöst format på cd. Svårt tycker jag....

Har man en kompis som tar korten är man ju inte lika begränsad av tiden heller, utan kan hålla på tills man har tillräckligt många bra kort.

Kompisen i fråga är för övrigt väldigt duktig och har en riktigt bra kamera, så jag tror säkert att han kan ta jättefina bilder på oss.

• Honungsbubblan

tumse: vi siktar på midsommer men det kan eventuellt bli sista helgen i juni också. beror på hur det ser ut med lokaler och grejjer. men det är ju många datum att välja bland.
    men helst vill vi ha ett midsommarbröllop.

helmina: vi gifter oss nog på midsomamr :D ska ni gifta er utomhus?

Clobberella: om man har en kompis som är duktig är det ju helt värt!! bara det är någon man kan lita på.

har för övrigt tittat lite på klänningar idag. såååå fina. pojken tittade och provade en jaquette (om det nu stavas så). han ska nog ha det.
    men klänning blir svårt att välja. överväger att hyra istället för sy själv. blir kanske lite lyxigare klänning då.
    vad ska ni göra?

• Tumse

Jag har fallit pladask för Rembo Stylings klänningar om är nästan helt säker på att det blir en av modellerna. De är så fina!

• Honungsbubblan

jag kommer nog ha en sjöjungfrumodell fast inte så tajt så att man itne kan gå. vill ha klassiskt men ändå inte så det blir en bra blandning tror jag.
    var också inne på rembo styling dom är verkligen coola.

• helmina

honungsbubblan

nej inte utomhus - regnar det nån gång på sommaren så är det väl midsommar;)

Svar på tråden Juni 2007