Inlägg från: Tumse |Visa alla inlägg
  • Tumse

Juni 2007

Hej, hej
    Här är en till junibrud! Precis som Skilla så ska jag gifta mig den 16 juni 2007 och precis som M&P ska jag snart bege mig till Danmark för att prova ut en Remboklänning. I helgen ska vi ut och kolla lokaler!
    Bra initiativ till juni2007 tråd Skilla.

• Tumse

Hej igen junibrudar!
    Vi har kommit så långt att vi bokat lokal. Sen ska vi kolla kyrkan nästa vecka. Ska iväg till Köpenhamn om ett par veckor och prova Rembo Styling klänningar. Men efter det så kommer vi nog ligga lågt ett tag. Vi har inte ens berättat för mer än en person än så vi har fått göra saker lite i smyg. Jag är så nära att försäga mig många gånger!

• Tumse

Ja, det är inte lätt att hålla tyst om det. Men min sambo vill först fria till mig (jag friade till honom) och därför tycker jag det är helt ok att vänta lite. Tror han kommer göra det snart

• Tumse

Honungsbubblan: Vilket datum lutar det åt? Har ni svårt att välja? Jag tyckte det var jättesvårt att bestämma sig när man helt plötsligt har så många datum att välja mellan. Det blev till sist den 16/6. Det känns bra

• Tumse

Jag har fallit pladask för Rembo Stylings klänningar om är nästan helt säker på att det blir en av modellerna. De är så fina!

• Tumse

Hi,hi Tofflan, då har vi samma bröllopsdatum, 16/6..

• Tumse

Välkommen Carmita! Här har du en till som längtar massor! Har ni börjat planera ännu?

• Tumse

Carmita: Den 16/6 -07 gifter vi oss! Vi har bokat festlokal och vi har varit och tittat på lite kyrkor.Vi kommer nog snart boka det också. Om en månad ska jag iväg och prova lite klänningar. Men sen känns det som att jag får lungna mig lite

• Tumse

Skilla: Jag vill ju också väga lite mindre på bröllopsdagen och eftersom jag ska prova klänning om ett par veckor så har jag faktiskt gått ner i vikt redan nu (har hållt på i en månad). Har faktiskt tappat allt jag ville, 6 kg. Förmodligen kommer man lägga på sig ett eller två kilo under hösten men de kan man ju gå ner ganska lätt innan bröllopet.

• Tumse

Carmita: Jag har varit ganska sträng mot mig själv när det gäller kosten. Jag har tidigare varit med i viktväktarna så jag har kört med de rätterna och försökt räkna vad jag äter. Sen har jag låtit bli godis med. Jag ville ha ett snabbt resultat så därför har jag kört hårt. Försöker gå ut och gå en runda varje dag också. Jag kan ju säga att jag aldrig innan varit så motiverad som nu. Tanken på brudklänning gör susen

• Tumse

Hej igen junibrudar!
    Har inte hängt här på ett tag men det är alltid lika kul att läsa hur det går för alla. Själv köpte jag min Remboklänning i Köpenhamn igår! Det känns verkligen som ett jättesteg att välja och bestämma sig för en klänning. Allt formas kring det på något sätt.

• Tumse

Helmina: Tack! Det blev en Flower. Jag föll för den direkt. Hade väl inte tänkt mig en klänning som inte är vit (min går lite åt guld/beige hållet). Men den satt perfekt och jag kände mig så fin i den.

• Tumse

Tänkte det var dags att stämma av lite hur det går för alla juni 2007 brudar! Har planeringen stannat av lite eller håller ni på för fullt. Själv ligger jag väl lite lågt just nu men har ändå börjat spana lite på smycken och blommor för att få så mycket inspiration som möjligt. Är nyfiken på hur det går för er andra!

Svar på tråden Juni 2007