Ert bästa budgettips..
Inte är du besvärlig! Vi är nog många som vill ha en tråd där vi tipsar varandra istället för "maila mig" varianten...
Vi har inte gjort något särskilt egentligen, det är vanliga saker...
Familjen hjälper till med matlagning, servering osv.
Köper alkoholen i Tyskland, får dessutom hjälp av mina föräldrar med den kostnaden.
Hittat fina vita servetter med stora gråaktiga rosor på på plantagen för 29kr
små värmeljushållare 2kr/st IKEA som vi tänkt ha på borden.
Sen har jag tänkt att vi ska ha silverkulor, strössel till glas mm, som dekoration på borden.
Stora vita lakan som vi stryker och lägger på borden.
hyr lokal gratis - det är en föreningslokal som man hyr just gratis om man är medlem i föreningen. Är inte du medlem kolla med kompiskretsen, det gjorde vi :)
min svåger kommer fota, är vi absolut missnöjda kommer vi klä oss fina och gå iväg efteråt för att ta bättre bilder hos dyr fotograg.
Köpte min outfit (topp och kjol) på sisters för 1100kr och är en sådan som man kan använda gång på gång på gång...
Tårtan bakas av en nära släkting och den kommer bli jättegod och lagom fin :)
Musiken = datorn. Det svåra är att frakta dit högtalare men det blir ju gratis iaf!
Tror jag ska sluta rabbla nu, har nog några småsaker till, men det resulterar i att hör dig för med alla du känner om de kan hjälpa till med något. Det blir billigare så... Hoppas du har fått något tips och lycka till!