Ert bästa budgettips..
Har köpt "Sveriges billigaste brudklänning" från Forever Yours, en tvådelad ganska enkel historia som kostar 2600:- exkl underkjol. Överlag har FY rätt billiga klänningar och finns i de flesta "välsorterade" bröllopsbutiker. Bra alternativ om man inte kan få en uppsydd billigt. Alternativt kan man såklart leta lyxigare klänning till överkomligt pris på tradera
Struntar i nagelförlängning/gelénaglar och köper istället de nya korta naglarna modell fransk manikyr från Depend. Skitsnygga och ser naturliga ut!
Min sambo har köpt en enkel svart kostym på Dressman, ser väldigt snyggt ut med väst till. Slipsarna köpte vi på Cubus oförskämt billigt (99:-/st). Lillprinsen som ska vara näbb fick barnslips från Lindex för 79:-, hans övriga kläder hyr vi från bröllopsbutik. Blev inte särskilt dyrt heller.
Skorna fyndade jag på Din Sko för 280:-, där finns massor av snygga modeller just nu, kan vara roligt att inte ha de traditionella tygklädda brudskorna?
Någon "bling-bling"ring blir det inte för min del, en enkel slät har vi köpt men sambon har lovat att den ska utrustas med en sten varje bröllopsdag... Också ett budgettips och ett ganska romantiskt sådant
Bröllopsresan går inom Sveriges gränser och morgongåvan blir en skoj t-shirt från partyshop.se där jag själv bestämt trycket... Så tänker jag även bränna ihop en bland-cd med musik från våra fyra år ihop. Inga diamantprydda manschettknappar här inte
Det var de saker jag kommer på just nu...