E-tuna!
Är du med?
Är du med?
Nr 1000 blev mitt! Skål! :)
Vad har du för humör att tygla?
Vi passerade just vårt 1000:e inläggsjubileum!!!!!
SKÅÅÅÅÅÅÅLLL!!!!!!!!
Nu kom vi samtidigt igen...bra timing!
Jag har nog först o främst mitt eget usla humör att tygla, sen har jag ju döttrarna´s och sist gubbens...han blir dock bara på dåligt humör när det går illa för "hans" lag i sport och när det går illa i poker...
Okej, ja, då är du ju van! Om han är AIK:are vill säga... *duckar för flygande objekt..* Ska bli spännande att se hur det blir här i huset med en man och tre tjejer... Våra döttrar har redan gott om vilja och humör (en kvickilsken och en tjurskallig) och det lär väl inte bli bättre i tonåren! Snackade med en kompis igår om att tonårskillar verkligen är förskräckliga (i en flickmammas ögon). Långa, gängliga och finniga - och så vill de ta på mina stackars flickor! Förskräckligt! Kan inte förstå hur man kunde tycka att de var såååå tjusiga och sexiga när man var i den åldern själv! :)
Han är inte AIK:are!!!
Mitt ex. och min äldsta dotter är dock det och brukar gå på matcher tillsammans...
Hahahahahahaha...jag håller med dig!!!
Vad såg vi hos dom???
...för att inte tala om att dom långa, finniga tonårspojkarna dessutom är matmonster!!!
Usch, ja. Tur att de inte får börja sova över förrän i 25-årsåldern. Det vore för dyrt om man skulle behöva föda sådana vid frukostbordet också! :) :) :)
Oj! Då hade jag fortfarande haft utegångsförbud på kvällstid! Undrar om det borde vara min man eller mina föräldrar som håller koll på mig?! :) Har dina tjejer börjat fnissa, rodna och snacka killar ännu? På allvar, alltså? Annars tycker jag det börjar redan i lekis!
Storan är väl inte såååå intresserad ännu- det är bara sport som gäller för henne...Gubben är ju den som alltid följer med på Cup:er och liknande och skvallrar om att liiite intresse finns väl...Hon är inte det minsta intresserad av att styla sig, sminka sig eller klä upp sig.
Lillan däremot är precis raka motsatsen!!!...kanske inte så mycket för att locka till sig det motsatta könet utan mer för att hon faktiskt tycker att det passar sig bättre att vara stylad.
Det har inte kommit från mig, kan jag lovar!!!
Om jag ska uppträda så är det stoooora förberedelser, men annars så går jag i ytterst bekväma kläder och helst osminkad!!!