E-tuna!
Är du med?
Är du med?
Positiv ska man alltid försöka vara!
Jag gillar absolut inte fästingar men jag har ett lite mindre hysteriskt förhållningssätt mot dom nu för tiden och det är väl för att jag numer är mer kunnig i ämnet...
Har förresten redan haft en fästing i år...fick den förmodligen förra helgen på landet
Fy, det verkar bli en sommar rik på både mygg och fästingar och annat skräp! Det är nog det enda som är trist med landet. Vi bor dessutom precis vid ett vattendrag och en sjö med ung björkskog runt...
Vad det låter idylliskt!
Har gubben gått o lagt sig?
På radion spelar dom nu "För kärlekens skull" med Teddan...den ska vi ha som solosång på bröllopet- tänker på min gubbe!
nu måste nog jag gå o sova snart...ska jobba 7.00 i morgonbitti.
Vart tog du vägen?
Min man la sig upplysningsvis klockan 18.50 och har sedan dess inte varit vaken mer än när jag konfronterade honom från fotänden med att hundarna var hungriga. Jag fick gå ut och mata dem... Men det är väl gott att han sover - han ska ju upp tidigt - eller är det fortfarande sent vid halv fyra? hihihi
Idylliskt är det väl kanske inte, men helt okej. Det enda som stör är landsvägen 10 meter från huset... Och sorkarna i gräsmattan... :( *Mutter mutter*
Är din man en trötter???
Är landsvägen mycket trafikerad?
Jag tycker det låter jättemysigt!
Typ 20-30 bilar i minuten... Min man är en trötter! Periodvis iaf. Din då?
Oj, jobbig trafik!
Min man är igentligen inte trött men ligger gärna o tittar på TV...Lite jobbigt ibland för han är då okontaktbar...
Jag känner igen fenomenet! Man frågar och får inget svar. När man sen blir arg och utkräver svar på den alltid så viktiga fråga man nyss ställde ( Men svara då, människa! :) ) svarar han till slut, vilket betyder att han faktiskt hörde vad man sa redan från början! Märkligt...