Inlägg från: Lillpysch |Visa alla inlägg
  • Lillpysch

15 juli tjejer hur går det?

Hejsan!

Här har det precis börjats detaljplanera! Tror att jag har tänkt på det mesta när det gäller min egen klädsel/utstyrsel, så nu är det själva middagen som ska planeras in i minsta detalj :).

Ja tänk...3 månader kvar imorn... det komer ju att gå så fort! Hoppas man hinner med allt....*suck*

Hur har det gått för dig då?

• Lillpysch

Ja FRISYREN är ett bekymmer! :) Min bästa kompis (som ska fixa håret på mig) och jag har diskutioner nästan varje dag om hur jag ska ha håret. Jag har fortfarande ingen aning! :)

Nu till helgen så ska jag hem til mamma o pappa och sy det sista på brudklänningen,så det ska verkligen bli jättekul! :) Det enda som jag inte har fixat än är just underkläderna... men jag har inte hittat nåt bra än :(

• Lillpysch

diskussioner heter det ju... har inte riktigt vaknat än tror jag...:)

• Lillpysch

Tack för tipsen! de ska jag kolla upp!

Vi ska ha "som en vind i ditt hår" och "ett liv för mig". De är så himla fina! :)

• Lillpysch

Det är shirley clamp som sjunger "som en vind i ditt hår" och the real group som sjunger "ett liv för mig".

Till inmarsch funderar vi på pachelbells canon, och utmarsch trumpet volontary. Men vi är inte säkra än.

• Lillpysch

Hejsan igen!

Usch, nu drömmer jag mardrömmar om saker som kan gå fel på bröllopet varje natt nästan... haha. Inatt drömde jag till exempel att min mamma blev helt konstig under vigseln och började säga att min klänning såg helt fel ut och att hon ville sy om den - där och då! Plus att istället för våra fina sånger som vi vill ha på vigseln så kom det iin värsta rockbandet och hade som nån konsert! Jag kände paniken när jag vaknade... haha. Jag börjar bli jättenervös! Men fattar inte varför egentligen...

• Lillpysch

Ja, varje morgon jag har haft en sån dröm går jag direkt till datorn och kollar min planeringslista och loggar in på BT för att se om det är något jag kan ta tag i idag som jag har glömt eller inte hunnit med... tänk att bröllopet har kännts så himla avlägset tills nu!

Det kommer ju verkligen inte ta någon tid alls innan man står där i kyrkan! Ska ju bli sååå häärligt, men usch vad det pirrar när man tänker på det! :D

Svar på tråden 15 juli tjejer hur går det?