15 juli tjejer hur går det?
Ligger ni bra till i tiden. Kul att höra från er..
Tänkte vi kunde samla ihop oss och se om vi glömt något :)
Nu är det ju "bara" 3 månader kvar i morgon!! :)
Ligger ni bra till i tiden. Kul att höra från er..
Tänkte vi kunde samla ihop oss och se om vi glömt något :)
Nu är det ju "bara" 3 månader kvar i morgon!! :)
Hejsan!
Här har det precis börjats detaljplanera! Tror att jag har tänkt på det mesta när det gäller min egen klädsel/utstyrsel, så nu är det själva middagen som ska planeras in i minsta detalj :).
Ja tänk...3 månader kvar imorn... det komer ju att gå så fort! Hoppas man hinner med allt....*suck*
Hur har det gått för dig då?
Jo vi ligger nog hyfsat bra i tiden..hmmm..man väntar nästan på en smäll..usch..band, mat, klädsel till min sambo, klänningen är på väg,skor, underkläder,ring till mig, lokal, kyrka, hindersprövning,fotograf, inbjudningskorten är skickade och frisör är klar..
så nu återstår väl mest fin planering om vi vill ändra något på maten, var vi ska fotograferas, hur vi ska duka, FRISYREN där har jag ångest hihi och sen väntar man bara på att folk ska OSA innan 1 juni.. sen ska det till tyskland och inhandlas dricka..
men visst går tiden fort..men det är så spännande och roligt nu!! :)
Ja FRISYREN är ett bekymmer! :) Min bästa kompis (som ska fixa håret på mig) och jag har diskutioner nästan varje dag om hur jag ska ha håret. Jag har fortfarande ingen aning! :)
Nu till helgen så ska jag hem til mamma o pappa och sy det sista på brudklänningen,så det ska verkligen bli jättekul! :) Det enda som jag inte har fixat än är just underkläderna... men jag har inte hittat nåt bra än :(
diskussioner heter det ju... har inte riktigt vaknat än tror jag...:)
Tjena tejer. Har fått det mesta gjort men kan inte för mitt liv bestämma vad som känns nog ovanligt som transport!? Vi vill inte ha nåt vanligt och just där står det still.
Injudningskorten är ute och kläder är fixat, förrutom nåt snyggt till natten..
Provlagar en massa menyer men där är det inte heller riktigt klart men tiden går och snart blir jag fru Strömgren, jippie!!
Angående underkläder fick jag ett tips från någon vänlig själ här på bt för storbystade kvinnor. Bravissimo heter det och vi( jag, mamma, syrran, svärmor och svägerska) har just gjort en beställning.
Vi har alla stora problem att hitta nog stora bh:ar och i den katalogen startar de på D-kupa!!
Jag bor i Helsingborg, men mina föräldrar i sthlm, så jag var där förra helgen med min tärna och sprang runt i alla affärer man kan tänka sig..suck..till slut hittade jag på twillfit av alla ställen.. fick super service och Bh:n utan axelband satt perfekt.. men om du bor nära sthlm så rekomenderar jag dig en sväng på stan för det finns massor!! Fick en bra sida på frisyrer här på BT
www.netwesele.pl/forum/printview.php
den tar lång tid att öppna men det finns verkligen hur mycket frisyrer som helst..
men trots detta har jag tyvärr inte sprungit på någon bra. :)
Ska ni ha sång i kyrkan? Vi håller just nu på att kolla upp sånger man kan och får ha i kyrkan.. ska ju helst vara lite personliga sånger också.. :)
mocca-h--> tycker ni ska ha en flakmoppe..hihi ganska ovanligt.. ;)
Tack för tipsen! de ska jag kolla upp!
Vi ska ha "som en vind i ditt hår" och "ett liv för mig". De är så himla fina! :)
Vilka är det som sjunger de sångerna? Vi funderar på Tycker om när du tar på mig av P Gessle och För kärlekens skull av Ted Gerestad de är så bra, dessutom ska vi ha en manlig som sjunger i kyrkan så tycker att det passar!
Vad ska ni ha för in och ut march?