15 juli tjejer hur går det?
Ligger ni bra till i tiden. Kul att höra från er..
Tänkte vi kunde samla ihop oss och se om vi glömt något :)
Nu är det ju "bara" 3 månader kvar i morgon!! :)
Ligger ni bra till i tiden. Kul att höra från er..
Tänkte vi kunde samla ihop oss och se om vi glömt något :)
Nu är det ju "bara" 3 månader kvar i morgon!! :)
55 dagar kvar och det blir bara mer spännande för varje dag!!
Hur går det tjejer...är helt slut på jobbet vill bara ha semester nu..orkar inte ta tag i något med bröllop just nu... men tiden tickar ju... :) :) :)
Hej tjejer
Nu är vi hemma igen..har haft det underbart!!
Inte långt kvar nu!
Välkommen hem igen =) Hoppas att ni haft det härligt, är verkligen avundsjuk, skulle gärna ta en resa nu. Men blir nog lite stressigt inför bröllopet :) i helgen har det fixats hos oss. Vi har träffat prästen, frisören, beställt blommor, beställt tårta, kollat på bil och varit i lokalen och tittat. :) Känns jätte bra. På tisdag ska vi göra bordsplaceringen nu när äntligen alla har svarat efter det blir det bara att försöka knyta i hop allt på slutet.. :)
Hoppas att det går bra för alla er andra :)
Linma: Tack..ja det var jättehärligt. Skönt att få koppla bort allt ett tag.
Vi har kollat på lokalen och bestämt menyn.
Sen har jag beställt min ring och hans har vi fått hem.
Och jag har beställt blommorna till brudbukett m.m.
Vi har ju inte osa förrän 15 juni, ångrar mig lite, så vi får vänta lite med bordsplaceringarna.
shit!:):)
Jag tror dom tar mig idag!!!
:) Oj nu måste vi få veta mera.. :)
5 veckor kvar tjejer!!! Börjar ni bli nervösa? Jag är!!
jodå visst blev det möhippa i torsdags!!!:):)
Min tärna och en annan väninna ringde på dörren kl 10. Jag fick en timme på mig att ta på oömma kläder och packa make up och bikini mm. När det var gjort så åkte vi iväg i bilen, vi åkte mot soptippen. Jaha tänkte jag då är det väl så att jag ska sortera sopor, men nej jag skulle få rida! Snacka om att jag blev glad!! (har haft egen häst men inte ridit många gånger de senaste 15 åren. ) Vid ridhuset väntade ett gäng tjejer på oss. Jag fick en ridlektion och snacka om att jag betedde mig som en barnunge, varje gång ridläraren frågade om jag var nöjd så var det bara NEJ! men tredje gången fick jag ge mig, då sa jag att det var ok. Fy f-n vilka geleben jag hade när jag hoppade av.
Sen åkte vi till en park och hade picknick som de goa tjejerna fixat. När vi ätit och myst en stund bar det av till SPA. Där vi bubblade, och hade jätte trevligt. Jag fick massage, det var så skönt. Bubblorna och vinet hade börjat slå på lite så jag somnade till några ggr:):)
När vi var klara på spa bar det iväg till en restaurang där ett gäng tjejer som inte kunde vara med under dagen väntade. Snacka om att jag blev glad!! När vi ätit åkte vi tillbaks till stan och partajde. klockan tre orkade inte denna tjejen mer då hade vi varit igång ca 16 timmar. Jag kan säga att jag knappt kan gå med tanke på träningsvärken som finns i nästan varje muskel i kroppen för tillfället:):)
Vilken kanon dag jag hade som aldrig kommer glömmas!!
15juli06: Låter som en jättehärlig möhippa!