15 juli tjejer hur går det?
Ligger ni bra till i tiden. Kul att höra från er..
Tänkte vi kunde samla ihop oss och se om vi glömt något :)
Nu är det ju "bara" 3 månader kvar i morgon!! :)
Ligger ni bra till i tiden. Kul att höra från er..
Tänkte vi kunde samla ihop oss och se om vi glömt något :)
Nu är det ju "bara" 3 månader kvar i morgon!! :)
Superhärligt!!
Idag har jag träffat prästen och varit i kyrkan..Nu känns det verkligen som att man ska gifta sig.
Skulle hämta ringen idag med men när jag kom dit så hade de bara gjort graveringen. Inte tagit in den så den var för stor....Så irriterad jag var..bridezilla! Nu får jag vänta ytterligare en vecka.
Tänk just nu om 1 månad då är vi fruar allihopa..hihi nu känns det så pirrigt och nervöst ocha faaaaaantastiskt roligt!!!
Åh, hjälp... det verkar vara möhippa på gång imorgon... har fått veta att jag blir upphämtad kl 09,30... Jag är nervös!!! =) Hoppas, hoppas hoppas bara det inte är en klä-ut-bruden-å-låt-henne-sälja-kondomermöhippa...vill hellre göra nått coolt typ köra folkracebil el nått! Är man otacksam då?? Ni andra som gifter er om MINDRE än en månad, har ni blivit hippade ännu?
vi blev sexade och hippade förra helgen
lite om svensexan i min dagbok på brollop.paananen.nu
Min blivande fick sjunga in en cd som givetvis mystiskt försvann, turridning på islandshäst och underbar picnic på vätterstranden. Dagen avslutade dom hemma hos en av tjejerna med vin och grillat.
//Janne
dessutom så upprepar tydligen jag mig.
hade ju redan gjort ett sexe inlägg i den här tråden
Sorry!
Jag har inte blivit hippad!
Jag blev hippad igår!! Vilken underbar dag det blev. Hade ingen som helst aning och eftersom jag har vänner från halva Sverige så var det fantastiskt att se dem alla tillsammans. Jag fick spela in en skiva, picknik i en park, 3 kamp med lacerdome skit kul!!!! Uppdrag och middag och fest halva natten, det var såååå lyckat och jag har världens bästa vänner!! Nu längtar jag bara efter att få träffa allihopa igen på bröllopet!!!
Jag är världens lyckligaste i dag!!! :)
Jag blev också hippade igår! Har misstänkt det ända sedan förra helgen så jag har varit lite förberedd. Det var en superkul dag med blandning av pinsamheter, uppdrag, lekar och tjejmys. Det som jag blev mest chockad över och som jag aldrig hade kunnat föreställa mig var att mina kompisar hade bokat tid hos en fotograf för att göra en secret-box (tror det kallas så?). I alla fall så blev jag sminkad och fotad i underkläder i en studio av en proffsig fotograf! Har inte sett några bilder ännu så jag vet inte hur resultatet blev, men det var roligt och lite pinsamt att känna sig som en underklädesmodell för en kväll.
Vädret var underbart soligt hela dagen igår och idag är jag är lycklig men trött.