15 juli tjejer hur går det?
Ligger ni bra till i tiden. Kul att höra från er..
Tänkte vi kunde samla ihop oss och se om vi glömt något :)
Nu är det ju "bara" 3 månader kvar i morgon!! :)
Ligger ni bra till i tiden. Kul att höra från er..
Tänkte vi kunde samla ihop oss och se om vi glömt något :)
Nu är det ju "bara" 3 månader kvar i morgon!! :)
Härmed lämnas bröllopstorget för resa söderut mot platsen vi ska gifta oss på. Nu kan vi snart räkna timmar! :) Vill önska er alla ett JÄTTE stort lycka till på lördag och jag tror säkert att det kommer gå super bra för er allesammans. Ska bli kul att läsa era historier efter bröllopet sen!!
KRAMAR/ Malin
Hur går det för er allihopa?
2 dagar kvar nu!
Har precis klivit upp och skulle åka till sambons syster och göra slingor i håret men vi har alldeles för mycket att göra för att hinna med och det spöregnar! (Inga slingor blir det i mitt hår då)
Så vi kan inte klippa gräsmattan idag..
Åh jag hoppas vädret blir bättre till på lördag men dom har sagt att det ska börja bli kallare på fredag. Men det kan nog inte bli mer kallt känns det som.
Nej nu ska jag försöka få liv i resten av huset så vi kan fortsätta renovera och städa här. (Alla har jobbat lååångt in på natten/morgonen)
ojj skulle bara göra en ) och inte en ;)
Börjar bli lite virrig nu..
Vigselprogram och festprogram förresten! Behöver man sånt?
Åh, vad har jag mer glömt?!
Två dagar kvar! Min blivande är på Svensexa just nu! Som tur var så har jag vetat om att det skulle ske idag så att även hans långväga kompisar ska kunna vara med.
Jag har haft semester från jobbet hela veckan men det har inte direkt varit något semestertempo med ett bröllop på lördag. Idag blir det dock en lungn dag med lite pyssel för min del, ska hämta kläderna från kemtvätten, skriva en bordsålaseringstavla och kanske sola solarium (solen har ju inte tittat fram den här veckan och jag vill inte vara lika blek som klänningen). Imorgon blir det dukning och matlagning plus allt annat som ska fixas i sista stund, naglar osv...
På lördag ska jag njuta! :)
Ja, det drar ihop sig så att säga...
Jema3- vart bor du i sverige? Jag har sett på väderleksrapporten och i åtminstone mellansverige ser det ut att bli sol!! Ingen jättevärme men sol iaf... jag vill inte ha ngn värmebölja så jag tycker det verkar toppen!
Sitter här med mina lackade naglar o känner mig handikappad, inte van me såna här klor!! Nervös i magen... nån som har lite valium?
Hjälp!
Vi visste det fans karaffer till vinet i lokalen vi ska ha. Men dom har blivit sönderslagerna sen vi var där och tittade.
Står nu utan karaffer till våra bag in box.
Kan vi ha boxarna på bordet och låta langen gå runt borden?
Jag bor uppe i Gällivare. Vi brukar väl inte ha sådär jättevarmt som i södra sverige men jag tycker att vi åtminstone kan få ha lite sol. Nu på kvällarna har det varit soligt och fint fastän det regnat på dagen. Tur då att vi gifter oss först 17.00.
trycker fets programen just nu.. lite rädd att färgen skall ta slut.. sitter med min tärna och dricker vin
Våra program blev färdiga i går. Satt och skrev ut till kl 01.30. gick åt två svarta patroner till våra.
70 gäster med program med 6 A4 sidor, med tryck båda på båda sidor.
Imorgon gäller det tjejer....Nervösa??
nu börjar allt lugna ner sig och vi kan inte mer än vänta och låta våra "arbetare" göra resten!
Ha nu en alldeles underbar dag allihop!
//Janne
Nu är det inte långt kvar.....
Allt är klart och jag är glad och nervös. Vädret ska vara bra här i göteborg så det tackar jag för....
Ha en underbar dag nu......
kram på er
Vill bara önska er lyckat till
Idag har det varit väldigt blåsigt ute! Usch hoppas det inte är storm imorgon.
Blåser litegrann nu men solen skiner och det är klarblå himmel (Solen går ju knappt ner här uppe).
Renoveringen e klar! Äntligen!
Men lite småfix e de ju kvar som att få tag i bord och stolar, duka och sista inköpen så man inte blir utan några ingredienser till kvällen.
Lycka till imorgon allihopa!
Idag är det den 15/7......
Ha det underbart nu
Ha en helt underbar dag tjejer!!!!!!
Njut av dagen....
Kram
Ha en fantastisk dag alla!!!!!!!!!!!!!!!!
Lycka till!!