Inlägg från: Sara 27 |Visa alla inlägg
  • Sara 27

15 juli tjejer hur går det?

Oj, vad många det är som ska gifta sig den 15/7... Det är ju bara 13 dagar kvar.... Jag längtar

• Sara 27

Vi är nästan klara med allt... Det är så skönt... Nu kan man kanske slappna av lite... Men det tror jag inte...

12 dagar...hmmm undra om det kommer att regna den 15/7, det hoppas jag inte....

• Sara 27

Ju, jag måste fråga är det någon som gifter sig den 15/7 i Göteborg?

• Sara 27

Jag hoppas också att det inte regnar, vi ska gifta oss i Björlanda kyrka.. det är så spännande.....

• Sara 27

Linma , var lämnade du din klänning för strykning? Var det i Göteborg...

• Sara 27

Jag har inte blivit hippad än.Jätte tråkigt tycker jag... Tänk om jag inte blir det, då blir jag djupt besviken....

Oj, vad mycket ni gör själva. Vi ska ha festen på ett ställe där de gör allt, vi säger hu vi vill ha det så gör dom det.... skönt tycker jag... Men dyrt

• Sara 27

Idag är jag sååååå arg... Min blivande mans föräldrar hör inte av sig och frågar hur det går om vi behöver hjälp mm. Är så tröt på dom. Hans mamma är bra men hans pappa och han nya fru (de har varit gifta i 13 år) gör aldrig det. Hon Tycker att vårt bröllop är för stort och för mycket... Blir både ledsen och arg

• Sara 27

Oddansfru :
    Det känns som man är ensam. Jag förstår inte varför de inte kan vara lite till hjälp. De kan ju fråga om man behöver hjälp... Jaja, inget att göra, de kanske förstår någon dag...

• Sara 27

Hur ser era klänningar ut...

Den här är min.... ÄLSKAR DEN

ATELIÉR DIAGONAL Modell: 403
    Finss på denna hemsida www.ramonadesign.se

• Sara 27

Oddansfru :
    Va finnnnn den är!!!!
    Var din dyr? Min kostade 11000, tyckte att det var lite för mycket. men det är kanske så att klänningar kostar så mycket...

Nu ska jag hämta festprogramen och sedan vara hemma och vara nevös... Idag ska min blivande ha svensexa kl.16.00....

• Sara 27

15juli06 ;
    Supper snygg klänning....

Jag vill också ha på mig min snart.....

• Sara 27

Nu har blivande sin svensexa.... Hoppas att dom inte gör något dumt

• Sara 27

Hade Möhippa igår..... Började 11.00 på morgonen och slutade 4.00 ..... DET VAR SÅ ROLIGT

Vilka underbara vänner man har=)

• Sara 27

Det regnar en massa idag igöteborg...
    Tänk om det regnar på Lördag!!!!

• Sara 27

Tycker också att det är pirrigt. Drömmer en massa om sådant som kan gå fel.

• Sara 27

Nu är det inte långt kvar.....
    Allt är klart och jag är glad och nervös. Vädret ska vara bra här i göteborg så det tackar jag för....

Ha en underbar dag nu......
    kram på er

• Sara 27

Idag är det den 15/7......

Ha det underbart nu

Svar på tråden 15 juli tjejer hur går det?