15 juli tjejer hur går det?
Ligger ni bra till i tiden. Kul att höra från er..
Tänkte vi kunde samla ihop oss och se om vi glömt något :)
Nu är det ju "bara" 3 månader kvar i morgon!! :)
Ligger ni bra till i tiden. Kul att höra från er..
Tänkte vi kunde samla ihop oss och se om vi glömt något :)
Nu är det ju "bara" 3 månader kvar i morgon!! :)
6 dagar kvar,,,
Det regnar en massa idag igöteborg...
Tänk om det regnar på Lördag!!!!
Här ska det tydligen bli sol och upp till 30 grader på lördag...pua!!
håhåjaja, börjar pirra oroväckande mkt i magen...
Imorgon drar alltihop igång, ska städa festlokalen, köra bord och stolar, fixa elkablar och gud vet allt!! Ska även smita iväg och fixa fransar och bryn och även naglar mot slutet av veckan... hm, får väl bli handskar därefter...
Idag ska jag lämna in löshåret till frisören som ska locka det. Hade så mkt i huvudet igår så jag var tvungen att skriva en "att-göra" lapp dag för dag, timme för timme!!! Snacka om bröllopsnerver... Ngn som har bra tips på vad man kan göra för att lugna sig och styra bort tankar från bröllopet???
Behöver också veta det...hihi har säkert 5 små gula lappar ligger över hela data bordet med saker som inte får glömmas bort och saker som måste göras! Är också nervös för vädret men håller alla tummar för att det kommer bli så där LAGOM varmt..hihi kom på att vi inte gjort placeringskorten idag!! så nu måste jag sätta fart med dem på en gång.. :)
Var så pirrig igår när jag gick och lade mig, har inte sovit många timmar i natt...
Tycker också att det är pirrigt. Drömmer en massa om sådant som kan gå fel.
Men tänk tjejer viken underbar dag vi kommer att få... :) Lääääängtar!!
Snacvka om att alla kontroll behov kommer fram nu..känner nästan hur hornen växer ut nu om det är något som inte skulle fungera, som min skrivare just nu tex...hihi men känner att det är nog tur för min sambo att han har mig som ett kontrollfreak just nu, annars finns det risk för att allt inte skulle fungera..hihi hur skulle pojkarna klara sig utan oss?? :)
Åh, snart är det er tur. Vi gifte oss i lördags!! Ni har en toppendag framför er!! Ta två djupa andetag utanför kyrkporten och sedan "go with the flow". Le och njut!
Lycka till!