15 juli tjejer hur går det?
Ligger ni bra till i tiden. Kul att höra från er..
Tänkte vi kunde samla ihop oss och se om vi glömt något :)
Nu är det ju "bara" 3 månader kvar i morgon!! :)
Ligger ni bra till i tiden. Kul att höra från er..
Tänkte vi kunde samla ihop oss och se om vi glömt något :)
Nu är det ju "bara" 3 månader kvar i morgon!! :)
Sara 27;
Du är inte ensam!
Min blivandes pappa + ny sambo (visserligen sedan 20 år tillbaka) engagerar sig nada. Och jag kan hålla med om att det är jobbigt!!!
Jääääte fin ring! förstår att du längtar! Själv har jag mottsat problem med en svärmor som hjälper till liiiite för mycket och nästan gör det till hennes bröllop. Jag får hela tiden säga ifrån..lite synd men är trots allt otroligt tacksam för all hjälp!
EL--- vi har tur och får tillgång till lokalen redan på torsdag kväll, men jag kommer inte att laga maten utan det har vi anlitat personer till att göra. Så vi kommer att duka och göra allt klart på fredag, känns verkligen bra. Förstår att det känns lite stressigt, men om man bara tar det lugnt så kommer ni säkert hinna utan problem.
Ja, det känns stressigt o precis när vi fick reda på det, så blev det lite panik. Men vi har många som hjälper till med dukningen o så, så det ska nog gå bra.
Nu börjar jag känna mig riktigt pirrig!! Bara en vecka kvar... Igår satt jag och blivande på balkongen och drack vitvin och filade på bordsplaceringen, gick betydligt bättre med lite vin!! *hihi*...
Lycka till alla med sista förberedelserna!
Oddansfru :
Det känns som man är ensam. Jag förstår inte varför de inte kan vara lite till hjälp. De kan ju fråga om man behöver hjälp... Jaja, inget att göra, de kanske förstår någon dag...
Hur ser era klänningar ut...
Den här är min.... ÄLSKAR DEN
ATELIÉR DIAGONAL Modell: 403
Finss på denna hemsida www.ramonadesign.se
Sara 27:
Jag tror att de kommer förstå på själva bröllopsdagen! Men då är det för sent...Vi känner att de inte är intresserade över huvud taget, jättetråkigt!
Här är min klänning "Aseel" och i färgen "diamond white"
www.maggiesottero.com/dress.aspx&searchId=259579374&keywordType=any&page=0&pageSize=8&style=J104C
*kram*
Oddansfru :
Va finnnnn den är!!!!
Var din dyr? Min kostade 11000, tyckte att det var lite för mycket. men det är kanske så att klänningar kostar så mycket...
Nu ska jag hämta festprogramen och sedan vara hemma och vara nevös... Idag ska min blivande ha svensexa kl.16.00....
Fina klänningar tjejer:)
Såhär ser min ut!
www.bridefashion.dk/index.php&mid=40&start=2
Visst bara längtar man efter att få ha den på sig!!