• Linma

15 juli tjejer hur går det?

Ligger ni bra till i tiden. Kul att höra från er..

Tänkte vi kunde samla ihop oss och se om vi glömt något :)

Nu är det ju "bara" 3 månader kvar i morgon!! :)

• Svar på tråden 15 juli tjejer hur går det?
  • Puh76

Börjar känna mig smått stressad och nervös!!

• 15juli06

Shit det börjar närma sig nu!!! Jag tror fortfarande att det är januari!!

• Janne71_JKP

Inte stressa upp er nu, det är fortfarande gott om tid.

Vi har oxå O.S.A den 1/6 och har faktiskt "redan" fått in 38 anmälningar plus en som inte kan komma. Väntar dock på svar från ytterligare 53 personer men dom har ju tid på sig än.

• Lina & Gustav

Vi har OSA den 10Juni och endast 4 (!!!) pers har tackat ja! Iallfall inget nej än

• Puh76

Lina & Gustav: Det kommer ska du se. Många väntar ju tills sista dagen.

• bullisklubben

Nu har vår OSA gått ut och alla har svarat! Puh! Det blev lite färre än beräknat men inte så farligt! Jag börjar bli NERVÖS nu!
    Var hos frissan idag och slingade så som jag ska se ut den 15 juli. Bra att veta något i alla fall :-P
    Är ni någe nervösa ännu????

• Linma

Har börjat drömma mardrömmar usch, det har upprepat sig 2 nätter i rad...samma panik känsla att inget är organiserat och allt är kaos..inte kul!! Så visst börjar nervositeten att komma. I morgon blir det Tyskland och inhandling av en massa goda drycker! Hoppas att det går bra för er andra där ute!!

• Puh76

Jag börjar bli nervös nu. Det närmar ju sig med stormsteg!!!

Men vi har iallafall fixat det mesta..
    De flesta har svarat på inbjudan men det är några kvar och osa är inte förrän 15 juni.

• Linma

Börjar ni bli nervösa för möhippa??

Jag är jätte glad, vi var till Tysklandf och innhandlade allt dricka igår..pust..det blev en hel del, men vi hittade riktigt fina och goda viner till super bra priser, så vi är jätte nöjda..i helgen ska vi försöka börja med festprogrammen...hmmm...har jag sagt det förr...haha nej nu är det skärpning, tiden tickar.. ha en underbar helg!!

• 15juli06

Just nu är mitt bröllopsfokus noll. Har jätte mycket i skolan fram till 22:a maj. Sen är jag nästan klar. Hoppas verkligen inte jag blir hippad innan dess, för då blir jag nog lite ledsen. Kommer bara känna mig stressad och inte kunna njuta av det!

Svar på tråden 15 juli tjejer hur går det?