Inlägg från: Linma |Visa alla inlägg
  • Linma

15 juli tjejer hur går det?

Ligger ni bra till i tiden. Kul att höra från er..

Tänkte vi kunde samla ihop oss och se om vi glömt något :)

Nu är det ju "bara" 3 månader kvar i morgon!! :)

• Svar på tråden 15 juli tjejer hur går det?
  • Linma

Jo vi ligger nog hyfsat bra i tiden..hmmm..man väntar nästan på en smäll..usch..band, mat, klädsel till min sambo, klänningen är på väg,skor, underkläder,ring till mig, lokal, kyrka, hindersprövning,fotograf, inbjudningskorten är skickade och frisör är klar..

så nu återstår väl mest fin planering om vi vill ändra något på maten, var vi ska fotograferas, hur vi ska duka, FRISYREN där har jag ångest hihi och sen väntar man bara på att folk ska OSA innan 1 juni.. sen ska det till tyskland och inhandlas dricka..

men visst går tiden fort..men det är så spännande och roligt nu!! :)

• Linma

Jag bor i Helsingborg, men mina föräldrar i sthlm, så jag var där förra helgen med min tärna och sprang runt i alla affärer man kan tänka sig..suck..till slut hittade jag på twillfit av alla ställen.. fick super service och Bh:n utan axelband satt perfekt.. men om du bor nära sthlm så rekomenderar jag dig en sväng på stan för det finns massor!! Fick en bra sida på frisyrer här på BT

www.netwesele.pl/forum/printview.php

den tar lång tid att öppna men det finns verkligen hur mycket frisyrer som helst..
    men trots detta har jag tyvärr inte sprungit på någon bra. :)

Ska ni ha sång i kyrkan? Vi håller just nu på att kolla upp sånger man kan och får ha i kyrkan.. ska ju helst vara lite personliga sånger också.. :)

• Linma

mocca-h--> tycker ni ska ha en flakmoppe..hihi ganska ovanligt.. ;)

• Linma

Vilka är det som sjunger de sångerna? Vi funderar på Tycker om när du tar på mig av P Gessle och För kärlekens skull av Ted Gerestad de är så bra, dessutom ska vi ha en manlig som sjunger i kyrkan så tycker att det passar!

Vad ska ni ha för in och ut march?

• Linma

Japp stämmer den gäller i 4:a månader. Vi har precis fått våran så nu börjar det verkligen kännas på riktigt!!

Myyyyyseeeeerrrr.. :)

Hoppas att man inte glömmer bort den här känslan i framtiden bara.. ;)

• Linma

snart lilla fru---

hihi...nej har fullständig panik i frågan om håret.. har axellångt,blont, tunt hår utan volym som lätt går av..typiskt svenskt tyvärr..hihi vill inte ha löshår eftersom det inte är "jag" men funderar på en uppsättning, lite spretig med en smal tiara..eller så panik klipper jag av det i en kortare frisyr helt enkelt..hihi ska bli kul att se vad som händer..ska diskutera det med min frisör när jag väl har tid och åka dit.

Var ska ni gifta er??

• Linma

hihi för mig och min tärna tog det en hel dag att göra 38 inbjudningskort med embossing och allt, de blev dock super fina och vi är jätte nöjda, men visst billigt blev de inte..men vi hade super kul när vi gjorde dem också..med ett glas rött vin i den ena handen och pulver och spray lim i den andra..hihi..

Vi gifter oss på Österlen :)

Glad påsk!!

• Linma

Jag är uppväxt utanför Uppsala, har bott i sthlm men bor nu med min sambo i Helsingborg. Han är dock från österlen därav att vi kommer fira vår STORA dag där nere..men det är så underbart fint, har varit där hela påsken och tittat runt på konst hoppas att ni haft en bra påsk!!

• Linma

Väntar just nu på min klänning med spänning!! Den beräknas vara klar i början av maj!!

Svar på tråden 15 juli tjejer hur går det?