• Linma

15 juli tjejer hur går det?

Ligger ni bra till i tiden. Kul att höra från er..

Tänkte vi kunde samla ihop oss och se om vi glömt något :)

Nu är det ju "bara" 3 månader kvar i morgon!! :)

• Svar på tråden 15 juli tjejer hur går det?
  • 15juli06

Puh76:Tjena tjejen! Var längesen vi pratade, är lite dålig på att sätta igång MSN. :)

Jag kommer att köra lite diet när sommaren kommer, kan inte nu för jag klarar inte plugga och banta samtidigt. Tror jag ska fuska med en cambridge diet denna gången:):)

• Lillpysch

Hejsan igen!

Usch, nu drömmer jag mardrömmar om saker som kan gå fel på bröllopet varje natt nästan... haha. Inatt drömde jag till exempel att min mamma blev helt konstig under vigseln och började säga att min klänning såg helt fel ut och att hon ville sy om den - där och då! Plus att istället för våra fina sånger som vi vill ha på vigseln så kom det iin värsta rockbandet och hade som nån konsert! Jag kände paniken när jag vaknade... haha. Jag börjar bli jättenervös! Men fattar inte varför egentligen...

• Puh76

Det är ingen fara..jag är knappt hemma nuförtiden ändå. Går ju oxå i skolan och har praktik nu 4 veckor.

Ja jag får väl oxå börja banta så smått då.

• 15juli06

Haha!!! :D:D Jag drömde oxå om bröllopet inatt. Jag hade inga skor fick ta ett par svarta, min klänning var för kort, min vigselring var borta, transporten var oxå försvunnen. Vi ska vigas 15.00 men klockan blev 21.30 innan vi var i kyrkan för vi letade efter ringen. Man är helt stressad när man vaknar efter en sån´dröm:D:D:D:D

• Puh76

Såna drömmar har jag inte haft än..men det kommer säkert!

• Lillpysch

Ja, varje morgon jag har haft en sån dröm går jag direkt till datorn och kollar min planeringslista och loggar in på BT för att se om det är något jag kan ta tag i idag som jag har glömt eller inte hunnit med... tänk att bröllopet har kännts så himla avlägset tills nu!

Det kommer ju verkligen inte ta någon tid alls innan man står där i kyrkan! Ska ju bli sååå häärligt, men usch vad det pirrar när man tänker på det! :D

• 15juli06

Nä nu "loggar" jag av annars kommer jag fastna här hela dagen. Och sambon blir galen när han kommer hem med barnen och jag inte pluggat. Ha en härlig dag tjejer!! Imorgon ska jag och hälsa på min nya valp ska bil så kul!!

• Puh76

Hur mycket har ni kvar i planeringen?

• Linma

Hihi skrattar åt drömmarna, har också haft mardrömmar till och från.. men tror det hör till..det märks att man tänker på brölloppet mycket. Förstår knappt hur mina vänner står ut med mig när det enda jag pratar om är min klänning, ringarna, maten, kyrkan, fotograferingen, dukningen och frmför allt just nu HÅRET!! PANIK! hihi.. tur att man har underbara vänner och man får väl se till att komma i håg allt detta när de ska gifta sig en gång i tiden.

Vi har mest små saker kvar i planeringen..små just nu ..meeen..vänta bara snart blir de större och större ju närmare man kommer den 15 juli.. :)

I helgen fixade vi min blivandes ring..skönt så är det klart.. våra ringar kommer att se ut så här..

www.hellkes.se/ gå under Europa andra ringen uppifrån till vänster..

fast min kommer att ha 7 vackra skimrande brilljanter..myyyyyseeeer.....hehe ;)

Nästa viktiga sak som vi måste ta tag i är hur vi ska oss till festlokalen från kyrkan, någon slags transport...hmmm.. det måste ordnas väldigt snart.. får se hur vi löser det..

hur går det för alla ni andra har ni mycket kvar?

:) Ha en bra dag!

Svar på tråden 15 juli tjejer hur går det?