Inlägg från: 15juli06 |Visa alla inlägg
  • 15juli06

15 juli tjejer hur går det?

Hallojsan!
    Här är en 15 juli brud till. Linma såg du bor i HBG det gör vi oxå. Nu har vi passerat 3 månaders gränsen allihopa, börjar fatta att det är verkligt. Vi bestämde oss i juni 05 så det har kännts som evigheter framåt i tiden.

Mycket på "pricka av listan" är klart, men får börja skissa på vigsel o festprogram snart.

Trevlig helg tjejer!!

• 15juli06

Jag är så kär i min klänning att jag bara måste visa den:) Den kom för tre veckor sen men ska på lite diet över boopsen där det var lite stramt:D:D (vissa har fått mer än man önskade sig)

www.bridefashion.dk/index.php&mid=40&start=2

Tyvärr får jag ingen härlig dag i solen, måste plugga, är väldigt fed up på plugg nu när man bara vill vara i trädgården och dra i ogräset, men nöden har ingen lag :)

Linma: Vi ska gifta oss utanför Ängelholm, där min gamla konfirmationspräst är verksam, sen blir det fest på Parapeten! :)

• 15juli06

Puh76:Tjena tjejen! Var längesen vi pratade, är lite dålig på att sätta igång MSN. :)

Jag kommer att köra lite diet när sommaren kommer, kan inte nu för jag klarar inte plugga och banta samtidigt. Tror jag ska fuska med en cambridge diet denna gången:):)

• 15juli06

Haha!!! :D:D Jag drömde oxå om bröllopet inatt. Jag hade inga skor fick ta ett par svarta, min klänning var för kort, min vigselring var borta, transporten var oxå försvunnen. Vi ska vigas 15.00 men klockan blev 21.30 innan vi var i kyrkan för vi letade efter ringen. Man är helt stressad när man vaknar efter en sån´dröm:D:D:D:D

• 15juli06

Nä nu "loggar" jag av annars kommer jag fastna här hela dagen. Och sambon blir galen när han kommer hem med barnen och jag inte pluggat. Ha en härlig dag tjejer!! Imorgon ska jag och hälsa på min nya valp ska bil så kul!!

• 15juli06

Sko-problem är största huvudbry just nu!! Jag hittar inget jag vill ha! Tror jag får åka till köpenhamn och kolla läget. Snygg klänning linma! Jag vet hur det känns att vänta jag fick oxå vänta över helgen, och man bara visste att den låg där och väntade på mig:)

• 15juli06

Shit det börjar närma sig nu!!! Jag tror fortfarande att det är januari!!

• 15juli06

Just nu är mitt bröllopsfokus noll. Har jätte mycket i skolan fram till 22:a maj. Sen är jag nästan klar. Hoppas verkligen inte jag blir hippad innan dess, för då blir jag nog lite ledsen. Kommer bara känna mig stressad och inte kunna njuta av det!

• 15juli06

shit!:):)

Jag tror dom tar mig idag!!!

Svar på tråden 15 juli tjejer hur går det?