Varför träffar vissa tjejer alltid fel killar???
Där jag bor finns en mamma som lever ett fruktansvärt liv. Då jag först lärde känna henne var hon en fantastiskt söt mamma med en söt xxxx som gick på samma dagis som våran xxxx. Men den här mamman mådde inte bra, hon träffar ideligen killar som bara utnyttjar henne sexuellt, ekonomiskt och mentalt. Nu menar jag verkligen ligister som sitter häktade, dömda kriminella och nu sist som grädden på moset en missbrukare som redan tagit hennes pengar, misshandlat henne och hennes barn, blivit dömd till dagsböter men till råga på allt så säger hon att hon verkligen gillar den här killen.... :-O
Det här framkallar ju genast en reaktion som: Men vafan,!!! släng ute killen och tänk på ditt barn. Men jag tror att som lekman är det lätt att säga just det. Problem i fråga går nog mycket djupare än så. Dvs: Hon kommer inte sluta må dåligt av att sluta träffa den här killen just. Hon lär ha ett å annat att reda ut med terapeutiskt hjälp framöver.
Det tråkiga är att hon numera vänt sig mot alla oss som försöker hjälpa henne. Det är också hemskt att märka hur man själv inte riktigt har tid eller ork att hjälpa henne då man tycker att hon VERKLIGEN borde vilja det själv.
Killen är ju för afan en totalt nerknarkad lodis som man varje dag ser hånglandes med nya luder i centrumet här.
Hur kan HON INTE se detta???
..hjälp?