Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
Glad Påsk på er allihopa!
Glad Påsk på er allihopa!
Tjena moss!
Idag kommer mina inbjudningar skickas, hurra!
Förresten har alla era killar fixat kläder än? mina sambo påstår att det är lugnt (han ska hyra en frockcoat) jag är inte helt säker på den saken
~emma~ : vart har du hittat danskursen? själv hade jag kollat på två ställen varav den ena var fullbokad och den andra var himla dyr (700:- för en privatlektion) så jag kom liksom av mig lite med dans planerna, men det vore ju himla kul att imponera på gästerna med en perfekt bruvals, eller hur
Fika nästa onsdag?
Nu finns mina inbjudningskort att skåda här : (om det nu funkar)
www.familjeliv.se/krypin/bettan78/gallery/php6m5qd4.jpg
www.familjeliv.se/krypin/bettan78/gallery/phpgt89wn.jpg
Himla skönt att ha det gjort nu!
svemrikanskt bröllop:
den där affären i Lund kanske vore nått för min sambo då? hyr de även ut frockcoat tror du?
Tack!
Nja, jag vet inte om det var värt allt jobb, tycker inte dom blev så bra som jag hade tänkt från början.
En annan irriterande grej var att när jag väl skulle posta dom så visade det sig att de vägde för mycket så jag fick köpa till exta frimärken, shit alltså vad DYRT! det har alltså kostat över 300 spänn med bara frimärke!
79:a Tack! jo, det vita är något spetsliknande tunnt papper som jag liksom fick riva ut. Tänkte ju först ha spetsband på korten men det här var klart enklare
Phu 76: ha,ha... tänkte precis tipsa dig om ett par från orkestern som är suvuräna på att spela på bröllop men kom just på att det ju är upptagna den dagen, de ska nämligen spela på vårt bröllop då (glömde att vi hade samma datum )
Men det finns ju fler, kanske säkrast om vi tar det över mail?
Hej tjejer!
Spännande att höra hur det går för alla med planeringen, själv inbillar jag mig fortfarande att det är låååångt kvar och massor av tid till att planera....
Hur blir det med fika på onsdag, vilka har lust?
Fika kl. 19,00?
Har jobbat i trädgården som en galning tills nu så egentligen borde jag ta tag i alla miljoner grejer som ska fixas inne, men fika låter ju himla kul..... får se jag kanske dyker upp
Hoppas ni hade det trevligt på fikan igår,
Hade iofs kunnat hänga på men valde att istället bli färdig med deklarationen och städa huset inför en massa gäster som kommer till helgen.
Ska försöka sikta in mig på fika nästa vecka då