Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!
Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna
Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!
Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna
Hej tjejer!!
Nu har jag skickat de viktigaste inbjudningarna!!
Nu finns mina inbjudningskort att skåda här : (om det nu funkar)
www.familjeliv.se/krypin/bettan78/gallery/php6m5qd4.jpg
www.familjeliv.se/krypin/bettan78/gallery/phpgt89wn.jpg
Himla skönt att ha det gjort nu!
svemrikanskt bröllop:
den där affären i Lund kanske vore nått för min sambo då? hyr de även ut frockcoat tror du?
Bettan - superfina inbjudningskort!! Vet inte om Frackkompaniet hyr ut, men de säljer i alla fall frockcoats. Här är deras hemsida: www.frackkompaniet.se
Bettan: Jättefina kort!!
Bettan, jättefina kort!! Det måste ha varit värt allt pill du har haft med dem?
Tack!
Nja, jag vet inte om det var värt allt jobb, tycker inte dom blev så bra som jag hade tänkt från början.
En annan irriterande grej var att när jag väl skulle posta dom så visade det sig att de vägde för mycket så jag fick köpa till exta frimärken, shit alltså vad DYRT! det har alltså kostat över 300 spänn med bara frimärke!
Så det är här ni är!! D-)
Wow Bettan, du är ju grym! Vilka härliga inbjudningskort! Riktigt inponerad! Hur många har du gjort? Vi tänkte ju trycka först, men det är så klurigt att få till så det kanske blir lite pyssel ändå...
Det verkar ju som det är hur bra som helst med er annars! Själv är jag hos mina päron i Gbg och har lite påsklov! Skööönt!
Jättefina inbjudningskort Bettan!!
Vi ska provsmaka tårta nästa lördag!!
Sen har jag fått prästens namn..hihi..det är en kvinnlig präst!