• hjartat73

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
  • jajj@

Emma, vad är det jag hör? Han har inte sagt något om fotboll... Jag hade iofs ett litet utbrott i helgen om det och sa att jag HATAR hans fotbollslag och att jag hoppas att de åker ur alla ligor, så han kanske inte törs...

Jag fikar i alla fall gäran i kväll!

• jajj@

Smurfen:

Vi kan väl alla bo tillsammans i ett trevligt tjejkollektiv. Det blir som fika varje dag! Var inte ledsen...

• ~emma~

Det är väl min sambo som drar ner din i fördärvet ;)

Jag fikar gärna ganska sent så att man hinner äta först, kanske vid 19?

• jajj@

Äta först låter bra och passar min ekonomi alldeles utmärkt. Kl 19 går bra, är det vårt vanliga ställe som gäller?

Någon annan som vill komma?

• hjartat73

Jag trodde jag skulle få sitta här mer och vara med och fylla sidor men jajj@s "son" är en gnällfis idag som bara vill vara uppe och uppe...tror han blivit bortskämd....hrm...

• *Smurfen*

Jag kanske kan vara med idag, vi skall kolla på tårta idag men om vi inte åker förbi svärmor så hänger jag gärna med... som jag har saknat att fika med er!!!

• *Smurfen*

Jajj@ jag flyttar gätna ihop med er!!!

>Jag tycker vi tar din lgh, men är fin och stor!!!

• Bettan, Skåne

Tjena moss!

Idag kommer mina inbjudningar skickas, hurra!

Förresten har alla era killar fixat kläder än? mina sambo påstår att det är lugnt (han ska hyra en frockcoat) jag är inte helt säker på den saken

~emma~ : vart har du hittat danskursen? själv hade jag kollat på två ställen varav den ena var fullbokad och den andra var himla dyr (700:- för en privatlektion) så jag kom liksom av mig lite med dans planerna, men det vore ju himla kul att imponera på gästerna med en perfekt bruvals, eller hur

Fika nästa onsdag?

• *Smurfen*

Vilka kan nästa onsdag?

Smurfen
    Jajj@
    bettan Skåne (jagar min sambo för fyllt angående musikern)

~emma~ ?

• ~emma~

Ja jag kan nog också nästa onsdag :)

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3