• *Smurfen*

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3

Lemice !

Man vet själv när man känner att det är dags.

Min kusins fru var 18 år när de gifte sig och efter 6 år är de fortfarande lyckligt gifta...

Jag tycker inte att åldern spelar ngn roll!

Min m2b och jag har endast varit tillsammans i 3,5 år när vi gifter oss...

Så när det gäller det avseendet så är vi nog yngst!!!

• *Smurfen*

Nu håller jag på att boka bröllopssvit, inte billigt, Hilton tar 3900 kronor per natt samt så måste man checka ut kl. 1200 dagen efter medan elite savoy tar 3600 samt så får man frukost på rummet och man behöver ej checka ut förrän kl. 1500 dagen efter! Skall boka imorogn, nu skall jag hem för dagen!

Kramar till alla

• *Smurfen*

~emma~!

Vi har också bokat tårta, vi betalar 10 kronor per bit, dvs 2500 kronor för alla våra tårtor (5 våningstårta) dvs för 250 pers.

Vem bokade ni?

• *Smurfen*

~emma~

Kommer att besälla rum på mäster jihan istället, ett dubbelrum kostar 1600 kronor. blir nog lite för saftigt med 3600 rkonor så fick jag lite tips ;) .

Men frågan är ju hur mkt man verkligen kommer att utnyttja rummet, man kommer ju att vara alldels slut på kvällen , eller?

• *Smurfen*

bättre för tidigt än för sent, jag satte mitt för sent (tryckfel) så nu har vi panik, gifter oss 27 maj osa 10 MAJ!!!! Skulle ha varit 1 maj, typ 10 pers har svarat. De andra behagar ej. Min släkt bor i Göteborg så de tycker det är för långt att åka (vänner alltså) Man blir så arg och ledsen, jag hade åkt för deras skull...

Suck....

Julibrud - 06

Låter jätte bra, men jag tror inte vi tar bröllopssviten för den kostar runt 3200 kronor utan det blir ett vanligt dubbelrum (så kan man ju beställla frukost på rummet). Tror det blir för dyrt med det priset, så blir man väl lite besviken om man somnar av utmattning och har betalt 3200 kronor!

• *Smurfen*

Hmmm.. kanske avslöjade jag för mkt Hihihihiiii

• *Smurfen*

jag vet!

Har en gammal tjejkompis som vi umgick jätte mkt med i Göteborg 8gymnasitiden samt umgås när jag pker till föräldrarna å hälsar på) Hon gifte sig i somras i Serbien (det blev för långt för oss) men nu när jag skickade inbjudningskort till henne å maken så sa hon att det nog blir för långt men inget definitivt svar.

kanske ger hon igen.. usch...

• *Smurfen*

hjartat73!

Rest. skolan i Eslöv, min m2b bästaväns far har en bra kontokt där så jag vet inte om vi fick kompispris eller ej. men ring å hör, har hört att de är väldigt duktiga samt prisvärda!

• *Smurfen*

hjartat73!

Den dagen när vi skall gifta oss har de oxså stängt eleverna har ledigt kr.him.färd så lärarna skall komma pålördagen och baka så vi får färska tårtor. Ring å hör, det kan vara värt det, samt så kanske ni har bjudut ngn som bor åt det hället som kanske kan hämta dem?!

Igår fick jag samtal från turkiet, det visra sig att vissa nära kompisar skall komma och bo hos mig 1 v INNAN bröllopet och förväntar sig att jag skall guida runt dem!!!
    Svårt att förklaera men man kan ej säga nej till dem så jag fick tårar i ögonen och känner mig stressad redan. Jag som bara hade tänkt att ta det lugnt.

Så hade de mage att fråga om jag inte kunde åka med dem till sthlm och visa runt dem!!! 3 dagar innan bröllopet (jag råkade kläcka ur mig att jag var ledig i 3 dagar.)

Inget stämmer... börjar avsky allt detta ...

• *Smurfen*

~emma~

Det är de dom inte är, hon har 2 barn och har varit gift i 10 år.

Nu kanske jag är löjlig men jag vill vara utvilad innan bröllopet, känns som man vill att allt skall vara över, suck...

Är så trött på allt, planeringen, allt!!!

Men å andra sidan så får jag använda min klänning;)

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3