Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
Nu har jag bokat bröllopssvit på mäster johan , m2b ville ha bröllopssvit men det blir den billigare varianten 2000 kronor (inte billigt men det kan vara värt det) hihihiiii...
Nu har jag bokat bröllopssvit på mäster johan , m2b ville ha bröllopssvit men det blir den billigare varianten 2000 kronor (inte billigt men det kan vara värt det) hihihiiii...
hjartat73
Jo jag vet, men man bara kan inte säga så till dem ... usch önskar jag kunde förklara trad. å allt annat... men det känns skönt att att ha bokat hotell på natten för oss den 27 maj. Vår lägenhet kommer bli som en flykingsförlägning... typ 20 pers!!! Suck...
dagen efter kan vi inte slappna av för då skall man umgås med alla... mamma å pappa måste till göteborg för min farbror som kommer från Tyskland skall åka till tyskland från göteborg den 29 maj men de från turkiet åker tillbaka den 29 maj från Köpenhamn och det blir vi som får umgås med dem.. är jag elak som tänker så här...
Skall kolla på det andra hotellet oxså!
de har en lgh men har en erbjudit sig , så...
jag vet men när de frågade så blev jag så paff så jag sa att de fick det... suck.. nu skall jag hem och koppla av, m2b skall kolla på fotboll, som han sa det är en JÄTTEVIKTIG match... suck... tur att vi inte gifter oss under VM
Just nu vill jag bara gå under... att det skulle vara så jobbigt med planering och allt...
Hur går det för alla andra???
Ocikatten!!!
Hur känns det?? Nerverna???
3 dagar kvar
Nu har jag oxså beställt min brudbukett kommer att betala 400 kronor för den inkl. den blomman som m2b skall ha på kavajen, så nu har vi beställt en jätte stor dek. blomma till vårt bort samt lite till de övriga borden...
Då har vi ordnat tårta
hår/makeup
Brudbukett
mat
fotograf (skall träffa honom på tisdag)
videofilmare
sprit (tyskland)
Serveringspersonela -nepp... m2b får servera grrrr....
hotell bokad
Snappi
visst är det skönt när fler och fler bitar börjar falla på plats!
hjärtat73 fick du mitt sms igår kväll dvs. samtliga?
Maja75
välommen!
jajj@ du skall vara med å fira oss inte arbeta!!!
Vi skall nog lösa detta, men hur... som sagt annrs så får m2b servera... och om man ser det från den ljusa sidan så blir det gratis