Inlägg från: Snitte- 5/7-2008 |Visa alla inlägg
  • Snitte- 5/7-2008

2008 Sommarbröllop, tråd 2

Hej!!

MsNordqvist: TACK det är ju sånna jag vill ha!!! :D
    Votivljus... hmn jag ska ha ljusparty om 2 veckor och jag kollade i deras katalog

wwww.partylite.se eller com kommer inte ihåg.. där har de lila votivljus typ höga värmeljus.. :) och en massa annat fint :)

jag har också inhandlat en del:

*Korsetten till mig
    * lila fluga + maggördel till min karl
    * lila sidenbad
    * tiara
    *slöja
    *tryckta servetter (med våra namn och datum)
    *rosenblad
    *polaroidkamera (i lila :D)
    * gästbok men vet inte om vi ska ha den
    * hårnålar
    * testpapper till inbjudan
    * alldelles för många stämplar :)
    *nageldekorationer
    *kortplaceringshållare som vi nog inte kommer använda :(
    *lila blommor att strö ut på borden
    *silverkonfetti

Tja det var lite det fylls på varje dag:)

• Snitte- 5/7-2008

Halloj!!

Jo det är kortplaceringshållare som svanar med en skåra i... jätte fina faktsikt men jag vill ju ha de där ljuslyktorna... :) Funderar ev på att ha dem på honörsbordet bara... har bara 12 stycken än så länge...

nu måste jag osså kika in på svartbrud... :)

• Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer!! skit också med fotbollen!!!! usch jag tycker inte om dommarn,,, :( (jag brukar skylla på han om det går fel.. :) )

Men men...

• Snitte- 5/7-2008

Javisst är det så... men han verkade allt ha lite dåligt samvete efter den där tönt utvisningen han dömde! dåligt att flina också föresten :(

• Snitte- 5/7-2008

usch!! :( undrar hur mycket skit han kommer få ta nu... han blir säkert skjuten eller något.... oj förlåt nu kom lite önsketänkande fram...

• Snitte- 5/7-2008

Hej hopp!
    vi har kommit olika långt på den här tråden men gemensamt har vi att alla planerar för fullt!!! :D

• Snitte- 5/7-2008

anna&rolle : hur långt har ni kommit?

Många här har bestämt färgtema och så där.. och så finns det vissa freaks... :D som redan inhadlat massor... :) ( är en av dem) kan lixom inte låta bli... vi funderar på klänningar och aaaalt som har med bröllop att göra :)

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2