2008 Sommarbröllop, tråd 2
Oj sorry!!!
Tur att du skickade in den nya iallfall då ;)
Oj sorry!!!
Tur att du skickade in den nya iallfall då ;)
Hej hopp!
anna&rolle: en del ställen vill ju att man lägger en bokningsavgift på ex 10% eller något om det är ett populärt ställe. Men det är så olika hur man gör..
June20 och alla andra oxå så klart men med tanke på ditt inlägg..
Det här med alkohol... hur tänker ni..? ska ni ha fri bar? ber överhuvudtaget eller betal bar?
Jag är lite förvirrad, min m2b vill absolut ha bar.. inte för att han dicker särskillt mycket men för gästernas skull...
men jag vill ju inte att det ska bli ett fyllekalas... har tyvärr många vänner som har en tendens att ta några öl för mycket... Det är ju ´vår BRÖLLOPSDAG! då behöver man väl inte supa... eller???
hihi vad fräckt och bara "glömma" sådär... :)
Nja vi får väl ha betal bar... hoppas bara att alla fattar att det är en "fin" tillställning. Så vill iallfall jag se det... :)
Jag har en kompis som också ska gifta sig runt 08.. och hon vill ha värsta partyt... Med fest hela natten och massa sprit!
hmn... vet inte om hon är bjuden än... :) hahaha
June20
Jo jag menade att jag, liksom du inte vill ha en fyllefest.
Vi ska ju bjuda på vin och dryck till maten men det är ju till festen efteråt...
Men har man BAR kanske folk glömmer att det är bröllop man är på och inte fest...
äsch jag vet inte..... svårt detta!
Ja det är klart bål låter ju rätt bra! och det kan ju alla barn dricka också, den alkoholfria naturligtvis... :) vi kommer att ha med en hel del barn på vårt bröllop.. :)
Tja vi får väl se hur vi gör.. jag måste nog tänka lite till och diskutera med min älskling! :)
Jag tycker det lät jätte fin med ballonger och tycker du ska ha det om du vill!
Min sambo har hört att det bara är en myt det där om att fåglarna dör och så... men vet inte! Gör som du vill tycker jag!
:)
Hej hopp tjejer!
jag hade 150st "måsten" på min lista först men har kortat den rätt hårt till ca60 nu.. vi får se vad det slutar på :)
en sak till.....
HAN HAR FRIAT!!! :D
Nu, idag... när vi var ute och åkte båt... jätte mysigt! med fika och allt... så nu kan jag inte sluta stirra på min underbart vackra ring!! :D lägger ut bild på svartbrud... (det blev inte någon av dem vi funderat på han valde en dyrare variant som vi ville ha först... :D token! )
Hejsan!
Brud 2008 VÄLKOMMEN!
Vi pratar om allt och försöker hjälpa varann så gott vi kan! :)
Många här har bestämt datum och färgkoder m.m hur långt har ni kommit?
Hej hej!
Vad gulligt det är när grabbar diskuterar bröllop :) och oj vad tokigt att ni hade samma färgtema :)