• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 2

Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny

Se så brudar, kom tillbaka!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2
  • Snitte- 5/7-2008

Hello tjejer!

Skönta att höra att det inte bara är jag som drömmer mardrömmar... :D

Och JÄTTE bra idé det där med vart vi bor och så... :)synd bara att jag var lite själv i K-d men bodde inte paige i Karlstad också?

• MrsNyberg2B

Det hinner väl kanske komma hit fler karlstadbor... :D Det är ju en stund kvar menar jag.

Har just beställt pärlor och koppartrådar.. Jag kunde bara inte hålla mig.. Försvarade det med att jag ju faktiskt kan göra smycken som jag ha själv... (AS IF)

• Pumpkin

MrsNyberg2B

Jag beställde två smyckeset från Panduro och sen i onsdags har jag gjort 4 halsband, 2 armband och 2 par örhängen

• Snitte- 5/7-2008

paige ja men jag tänkte väl det... har du kikat något ute vid alster än?

hihi vad duktiga ni är tjejer som gör smycken och grejer... :)
    jag letar faktiskt för fullt vad man ska ha för något... vill ju ha i färgtemat så klart... :)

• paige

Snitte-

Har varit ute vid alster o tycker det är jättevackert där!!
    När är det din stora dag är?

• MrsNyberg2B

MsNordqvist - Såg du rean? Jag gjorde på ql en liten varukorg på det jag skulle vilja köpa.. (och då hade jag inte kollat in ordinarie sortiment) Sånt som kan vara bra att ha och som man kanske inte kan få tag på om ett år, sådär... Jag säger bara - min sambo skulle blivit galen, det är tur det är fotboll på tv.. Det ÄR väldigt roligt att sitta och pilla med det där, oavsett vad man ska ha det till3..

Har en liten katt som också gärna vill vara här och skriva.. Ett PS bara, så ni vet hur poppis ni är... :D

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2