• Madeleene

2008 Sommarbröllop, tråd 2

MsNordqvist: Vilken bra inställning, det skall jag tänka på. Tack nu blev allt mycket roligare igen.

• Madeleene

MrsNyberg2B: Tack för uppmuntran. Så sa även sambon min att jag skulle strunta i den vännen. För hon har ett väldigt rörligt liv, hon kan knappt ta hand om sig själv och han sa att hon var avis på oss för var vi vet.

Vad hade ni för datum innan? Jag tycke det låter som väldigt fina färger jag. Blir nog att vi kommer börja handla i slutet av sommaren.

MsNordqvist: tycker du är duktig på att säga mycket rätt jag

• Madeleene

June20: Vi blir båda 23 i sommar och kommer vara 25 när vi säger ja till varandra. Barn har vi redan börjat pratat om och även försöker ... är väl sånt hon irriterar sig på att vi kastar bort våra liv. Men så ser inte jag det. Men det hon sa har jag nu glömt.

Låter som att du har en hel del.

Hm vad tror ni en kostym kostar på ett ungefär? Sambon har/hade en som han hade på studenten (använd 1 gång) tyvärr så är den borta. Fast vi kanske finner den.

• Madeleene

Tihi måste skriva något roligt, tror vi har hittat ringarna. Vill ha enkla ringar som passar förlovningsringarna och jag tror vi har gjort det.

• Madeleene

Snitte: Jag lägger det där vad sidan nu heter.

MsNordqvist: mm det är verkligen tur att alla är olika. Annara hade det varit riktigt tråkigt om alla vore lika.

Lägger in bilderna där. Sedan får ni gärna säga vad ni tycker om dem.

• Madeleene

June20: Åh, va bra. Det var så jag tänkte också att han kunde använda student kostymen. Han är SÅÅ fin i den alltså.

Nu ligger de uppe bilderna.

• Madeleene

June20: Trista kostymer är inge roligt. Hehe ja killar som håller sig i samma form har det bra om de skall gifta sig i kostym. Oftast är den använda en gång innan, det vill säga på studenten. Hoppas vi hittar sambons. Han får fråga sitt ex om den är där. För vi har letat överallt både hos hans mor och far.

Vad ska din M2B ha för färg på skjortan?

• Madeleene

June20: Nja julgran kan väl vara fint?! *fnissar lite* Låter som att du kommer få dig en riktigt fin man på bröllopet. Nja, någonstans går det säkert att få tag på det om du vill Åh vilka färger alltså.. Det kommer bli jättefint.

Nu får det allt bli sängen. Försöker hitta vår låt som vi tänkte spela men det går inge vidare bra för mig Men jag hittar den säkert snart.

• Madeleene

MsNordqvist: Glad midsommar till dig också.

Glad midsommar till alla... Nu blir det att åka iväg och fira midsommar.

Ha en kanon helg. Kram

• Madeleene

Lanzara: vi ska åkta tåg därför skall jag göra mig klar, vi skall ju dansa runt stången men sambons systerdotter. Riktigt roligt kommer det att bli.

Mm jag tänker inte bry mig, för gör inte sambon det så skall inte jag heller göra det. Registrerade mig igår på Brudpar och verktyg och sambon bara log åt mig och frågade idag vad det var för något. Min vän har nu ett "stadigt" förhållande som inte är så gammalt men de har ju gett varandra nycklar nu. Dock så säger hon att hon inte tänker ha ring på fingret förens hon är 28. Visst så tänkte jag också innan jag träffade m2b.

Hehe titta på du. Du får gärna säga vad du tycker om dem. Är inte så många bilder ännu men det kommer, det lovar jag.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2