Inlägg från: Annamaj |Visa alla inlägg
  • Annamaj

Bröstförstoring (5)

Hej!

Jag är ny här men har läst ALLA inlägg och fått så mycket tips och råd. Jag gjorde en bröstförstoring den 7/4.

• Annamaj

Det jag oroade mig mest för när jag bestämt mig för att göra en bröstförstoring var vad folk skulle säga. Jag har förutom min man bara berättat för två goda vänner. I morgon ska jag gå till jobbet. I löst sittande kläder, hihi.

• Annamaj

Jag var på konsultation i början av februari och fick en tid 7/4. Men då ville jag ha i anslutning till påsklovet så jag kunde ta semester.

En fråga till er som haft brösten längre än jag. Mina bröstvårtor är styva och ömma. Hade ni också så och i så fall hur länge?

• Annamaj

Jag skulle kunna fått det gjort redan i slutet av mars. Jag gjorde min op hos Birgit Stark på plastikkirurggruppen. Jag är mycket nöjd. Hon var proffsig. Kunde se att jag behövde olika storlek på mina inlägg.

• Annamaj

Jag skrev fel. I slutet av februari menar jag.

• Annamaj

Rat

Hur känns dina bröst i dag. Jag tror du op dig ett par dagar före mig. Jag op den 7/4, mina är rätt snygga men känns som stenklumpar och minsta lilla jag anstränger mig så gör det ont.

• Annamaj

Jag har anatomiska "geléhallon", de kostade 45.000:-. Runda geléhallon 33.000:-.

• Annamaj

Rat

Jag håller med. Jag känner mig inte heller redo att börja jobba. Jag tycker de känns HELA tiden, även om det inte gör jätteont längre.

• Annamaj

Nancy Pancy

Jag är väldigt nöjd med operationen. Det har ju bara gott 10 dagar så de är ju inte klara ännu men som det verkar nu är de precis som jag ville ha dem. Lika stora, lagom mellanrum, rätt storlek. Jag talade om för kirurgen vad jag ville ha och så blev de. Jag var såå orolig över storleken.

Toot

Mina bröst är fortfarande svullna, men visst har vårtgårdarna blivit större.

• Annamaj

Jag vill påpeka en sak...det är jättesvårt att förutse hur stora brösten kommer att bli med en viss implantatstorlek. Det beror MYCKET på hur mycket bröstvävnad man har från början. Jag har olika stora implantat 280 och 315. Nu är brösten lika stora och det syntes knappt att de var olika stora innan. Vad vill jag säga med det..jo att fast det knappt syntes att mina var olika stora så skillde det ca 35g i bröstvävnad.

Svar på tråden Bröstförstoring (5)