Bröstförstoring (5)
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Jag har startat en ny tråd som är till för alla som funderar på att göra en bröstförstoring eller har gjort en.
OBS! De som vill starta debatt om det är rätt eller fel har hamnat fel!
Hej! Kollade lite i förra tråden och såg att "Jengirl" är gravid,KUL... Hur påverkar det brösten? Är det nån annan som opererat sig och sen skaffat barn, som har erfarenhet av detta? Jag har opererat brösten för 4mån. sen och nu har min sambo och jag börjat fundera på barn...
Jengirl
GRATTIS!!!!!! :D
Rat
Precis så upplevde jag det oxå.. Alltså, när jag lutade mig fram så kände man att implantaten hängde löst (fritt från kroppen) i nedkanten... Jag trodde att det var pga att jag hade mina implantat ovanför muskeln men så kanske inte var fallet då, med tanke på att Jengirl inte upplever detta "problem". För visst hade hon oxå ovanför muskeln?!
Men försök att inte oroa dig för det, försök att slå bort alla tankar om hur brösten känns och ser ut för med tanke på att du är så nyopererad så är det ingen ide´..du kommer ändå se/kännas annorlunda om några månader. Problemet med skönhetsoperationer är ju ofta att man är så orolig och spänd inför resultatet att man glömmer att man måste vara tålmodig för det tar kanske 6-12mån ibland innan man ser slutresultatet.
Skickar en stor stöttande *KRAM* eftersom jag förstått av dig och alla andra att du har det lite tufft nu.. Hoppas det löser sig snart.
Hej
Är ny på den här chatten men inte ny i tankarna kring bröstförstoring... men jag behöver i alla fall tipps och ideér vet vad jag vill ha men är lite kluven när det gäller kirurg kollar och kollar men sen... är det någon som har varit hos någon som du/ni vill rekomendera
Tack algit och pickolina!
Saara
Jag jag kommer ju att bli ett levande bevis för hur det kommer att bli nu när jag får barn med mina bröst. Min läkare har sagt att det inte kommer att bli någon större skillnad, men om man går upp massor i vikt såklart att det påverkas, så jag får se till att inte gå upp mer än nödvändigt.. . Men jag behöver ju inte vara rädd för att dom blir utammade som innan, det är dock det bästa sen bryr jag mig inte så värst mycket. .
algit
Jengirl
Kul att höra av er ! Som det är nu är lilla jag en av dem som har mest erfarenhet och varit med längst här, och det känns ju som om jag nyss tittade in och blev så väl mottagen av er.... TACK !
Vad roligt att så många redan skrivit i nya tråden!
Flisann:
Jag rekommenderar Charles Randqvist på Victoriakliniken. Lite dyrare men dom är verkligen jättebra där
Pickolina:
Jag har ju implantaten under muskeln. Försöker att inte oroa mig men det känns ganska jobbigt det mesta just nu
Jengirl:
Har du dina implantat bakom eller framför muskeln?
Tack Rat för rekomendationen den har jag hört bra om har en kompis som gjort sina där och är jätte nöjd de är lite dyrare men det kostar...
Rat
Bakom! Trodde ett bra tag att det var framför, men tji fick jag. Var på återbesök för ett tag sen och där fick jag höra att det var delvis som jag hade, alltså som det flesta har
Rat
Håller tummen för dig..
Det blir nog bra ska du se, du kommer säkert bli jätte nöjd med dina nya bröst. Det blir ju ändå de flesta.. Jag tillhör gudskelov en minoritet i det fallet. Vilket jag är glad över, för andras skull.. *s* ;)