Bröstförstoring (5)
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Jag tejpade i minst 6 månader med Scanpor hudfärgad, som jag brukade använda innan. Jag gillar den och tror inte märket betyder nåt, för klinikerna använder olika.
Åh.....Algit du ger sånt hopp till oss stelbröstade!
Apropå att berätta eller inte:
Jag tror man känner bäst själv om man bestämmer sig för att berätta för ngn eller inte och för vilka.
Jag bestämde mig för att berätta för att jag litar på mina två närmaste arbets kamrater mycket och de är så HIMLA oppservanta. Ville hellre att de skulle snacka MED mig än OM mig kring detta om ni förstår. Dessutom kändes det bra eftersom det inte gått så lång tid efter operationen än och jag vill kunna ta det lite lugnare än jag brukar göra på jobbet. Jag gör allt i lite långsammare tempo och undviker allt för tunga lyft. Skönt när dom vet och kan lyfta istället för mig!!!
Vi är som dom tre musketörerna. Det är inte säkert att dom är odelat positiva men de kommer inte med en massa dumma kommentarer, de respekterar att det är mitt beslut och jag behöver inte "försvara" vad jag gjort för dom.
De andra på jobbet har jag inte alls samma nära relation till, så för dom tänker jag absolut inte säga nåt. Dom får tycka, misstänka och tro vad de vill. Skiter jag fullständigt i faktiskt
Tjoho....vad mycket gladare jag känner mig i dag
Glasskompott:
Jag känner glapp-känslan speciellt mycket när jag böjer mig framåt, tvättar ansiktet över handfatet eller borstar tänderna etc.
Jag har hört av en annan tjej som pratat med Charles på victoriakliniken om saken att är naturligt och att det går över. Skönt va?
Rat
På ett sätt är det kanske bättre att berätta. När man gör som jag blir det nog mer spekulationer från de närmaste som faktiskt märker..... och det är väl klart att de då prata om mej. Men detta är mitt val.
"Stelbröstad" Du är kul, du ! Kul att du känner dej gladare, det är du värd.
Jag känner igen mej så väl, jag var helt knäckt veckorna efter operationen. Det var tom nån här (Jengirl tror jag) som undrade om jag verkligen gjort rätt som operarat mej eftersom jag var så negativ och osäker !
Panik !
Var i hela världen ska jag hitta en bra bikini som gör att det inte är alltför uppenbart att jag opererat mej ? Har 70D i BH, stl 34 i byxor. Bor i mellansverige. Ska jag behöva åka till storstan ???
Swing:
Va bra! Tack!
Rat:
Sköööönt!
Tur att ni finns!!!
Hej allihop, ledsen jag har inte varit med så mycket idag, Så många nya namn! va roligt! fast jag är dålig på namn och måste läsa bakåt i tråden hela tiden!
Rat. Om det är så att ca 50g hamna nedtryckt bakom muskeln så är det här-250 (vilket betyder 280 implant) nog bra för mig. annars ta jag 245 och pusha upp när det behövs! om jag verkligen fyller en 75A bli jag nöjd!!
Well-.. jag har 2 kyckling m ris och 3 pasta med min special sås i frysen. Risfrutti, yogourt, jus mm. imorgon gäller bröd mjölk, scanpore!! panodil zapp och multi vitiminer, och då är jag klar,,
nåt jag har glömt!? natti natti
Faomousfairy:
LYCKA TILL I MORGON!!!! TÄNKER PÅ DIG!!
Vill veta en massa om Akademikliniken av dig sen. Kommer va avis framåt fredag när du kan säga "klart"
Kan du äta ris efter allt ris du har gått omkring med i BH:n *fniss*. Själv tröttnade jag riktigt på ris ett tag.
Rat:
Vad härligt att du mår bättre. Och vad bra att du fick lite info som Charles sagt. Det måste kännas jätteskönt.
Till er och alla andra:
soliga kramar!
Kära bröstkaramellan!
Tack har varit uppe ca 5 min och skratter högt! gud va roligt!
Jo det är därför jag gick över till okokt ris!
Kladdigt och prassel med plast påsar och det luktade när jag blev varme mm MEN även om jag säga det själv tillverkade jag två par utmärkte formad bröst! storlek och projection var korrekt! jag använde sma kinesesika skåler (ca 10cm runt!) och mätt längde o bredd 215 och 245!!
Men som sagt nu har jag okokt i stumpbyxor påsar. Håller inte formen så bra men..
Rat!! Tack jag vet att ni finns..så snälla ord. Jag har fått så mycket råd mm och nej, tack o lov så har jag inte en relation just nu. Jag har fortfarande mardrömmer om den jag avslutade för 2 år sen
This is my last day with little breasts,
think I'll miss them!?
Enystersyster:
Jag har gjort så att jag har fått köpa bikini bh storlrk 42/44 o sen korta bandet runt om det är jättelätt.
På stadium har de fina bikini man kan köpa byxor o bh för sig.Att köpa ett set tillsammans är numera helt uteslutet.