• Rat

Bröstförstoring (5)

Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?

• Svar på tråden Bröstförstoring (5)
  • Rat

EnYsterSyster

Förlåt om jag tjatar men har dina mjuknat mycket? Svårt att beskriva HUR mycket kanske

• bröstkaramellen

Ceciliaj, Pickolina, Famousfairy, Algit:

Tack

Jag håller verkligen med om det där med att all br*st är toppen. Men det är också skönt att reaktionen varit positiv. För mig handlar det inte enbart hur "de" ser ut med kläder på för med en bra BH funkar det riktigt bra (bra = formpressad med ilägg). Men jag trivs inte när jag tittar bakom Alla har vi ju olika skäl.

Kramis - igen!

• bröstkaramellen

Måste bara tillägga att jag har en jättego sambo som alltid har sagt fina saker om mig. Så därmed kan jag skriva under på att det också är MIN idé - enbart. Han blev nog rätt förvånad först, men efter några års prat/tjat om det så har han förstått att det är något jag väldigt gärna vill.

• Annamaj

Jag skulle kunna fått det gjort redan i slutet av mars. Jag gjorde min op hos Birgit Stark på plastikkirurggruppen. Jag är mycket nöjd. Hon var proffsig. Kunde se att jag behövde olika storlek på mina inlägg.

• Annamaj

Jag skrev fel. I slutet av februari menar jag.

• Annamaj

Rat

Hur känns dina bröst i dag. Jag tror du op dig ett par dagar före mig. Jag op den 7/4, mina är rätt snygga men känns som stenklumpar och minsta lilla jag anstränger mig så gör det ont.

• Jengirl

Rat

Nej det är mitt andra barn, killen är 7 år, men det känns som mitt första för det var så längesen . Spännande med en till . Det var därför jag op:ade mig.. pga av mina utammade bröst.

• Rat

Annamaj

Jag opererades 5/4 och de har inte mjuknat tycker jag. Har haft jätteont men det har lättat. Det är bra att försöka röra sig och promenera etc. för att påskynda läkningen men det vet du säkert redan.
    Jag kan verkligen inte säga att jag känner mig redo för att börja jobba i morgon vilket jag ska. Hu vad läskigt det känns.

• Nancy pancy

Annamaj:

Vad kostar det att få en operation hos plastikkirurggruppen?

• Annamaj

Jag har anatomiska "geléhallon", de kostade 45.000:-. Runda geléhallon 33.000:-.

Svar på tråden Bröstförstoring (5)