Bröstförstoring (5)
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?
Glasskompott:
Hm...jag har slutat med all smärtstillande för flera dagar sen. Den är inte lika svullen men långifrån så platt som den brukar vara. Det ger väl med sig....
Hej Alla
Jejan undrade tidigare varför man inte får lyfta, det undrar jag med. Gällande träning har jag fått info om att man kan träna efter 6 veckor, om man inte tränar bröstmusklerna. Kan man träna annan styrketräning, typ bodypump om man hoppar över bröstmuskeln. Jag tänker eftersom man använder "lite" av bröstmuskeln även när man tränar andra muskler på överkroppen. Någon som vet man som kan hända om man lyfter för tidigt.
Nancy pancy
Jag har varit missnöjd med mina bröst sedan jag fick barn för 10 år sedan, men tills nu har jag valt bort op eftersom jag var orolig för vad folk skulle tycka. Nu är jag så glad för att det är gjort. De är så fina . Mina är med kläder inte särskilt stora och går att dölja. Utan kläder är de ganska stora, men ser naturliga ut, (de känns iof i särskilt naturliga, men de hoppas jag att de ska göra framöver.) Jag tror inte att de är uppenbart att jag gjort en bröstop. Dessutom ska folk faktiskt inte bry sig.
Hej
Har nu börjat titta närmare på olika kliniker och hittat kosmetisk kirurgi men blir lite fundersam över deras priser (de ligger lägre än de flesta, tror jag) men dyrt behöver ju inte vara bättre. Är det någon som vet eller kanske opererat sig där och har någon erfarenhet om dem.
Funderar också på hur jag ska få i hop det med jobbet osv kanske man skulle försöka få tid för operation på semestern i sommar men jag har ju 2 små barn också... Tack på förhand!
Rat
Magsvullnad är väldans vanligt efter op. Beror på mediciner (kan sitta kvar i kroppen länge), inaktivitet och att du kanske samlat på dej lite vätska. Rör på dej i lagom takt så försvunner det !
Tänk att jag köpt min första halterneck på 15 år. Helcoolt !
Hälsar
en snygging som ligger etta på minsta-implantat-listan
famousfairy
Du sa att du och kirurgen valde anatomiska "pga din ålder". Vad menar ni med det ? Är det bättre med anatomiska när man är äldre ? Vi är i ungefär samma ålder, du och jag.
Ja ja ja......jag vet att du leder när det gäller de minsta nu. Får väl försöka smälta det. Det är så härligt att höra hur nöjd du är
hej!
yster syster.. pga min ålder menar jag att två runder toppiga alldeles tonåriga bröst skulla absolut inte passa mig, vissa klara det men jag provad och såg att så skulle mina bröst inte se ut om de var naturliga. De är små men ändå har lite häng.. förstår du vad jag menar?
Vad hade du för implant?
Jag tror Rat har rätt jag tror jag stannar på 245. det spela ingen roll hur lång tid jag tar på mig imorgon. jag vill prova mina rispåsar i deras sport bh och i den här tröjan .. och då få jag sista ordet.
Herregud varför ska man inte använder push up med implant? Jag hellare lägga i lite än står ut med för stora bröst hela livet!!
förstår ni mig? :-/
Nu ska det duschas o fixas för imorn!
KRAM mina bästa bröst vänninor!
Flisann
Jag är opererad på Kosmetisk Kirurgi, och jag är väldigt nöjd med mitt val! Fråga på bara om du undrar någonting :)
Hallå hallå
Skälet till att Kosmetisk kirurgi AB i Falköping är billigare är ju i första hand att de inte använder sig utav geléhallon, utan trögflytande silikon och koksalt. Kan ju ha ändrats nu, men så var det i november iaf. Jag var tänkt att operera mig där men ändrade mig pga att jag ville ha hallon. Annars finns det jättemånga som har hur fått hur fina resultat som helst som opat sig där, kolla plasticsurgery.mylava.net.
Ett av skälen till att du inte ska lyfta tungt förresten är att du påfrestar ärren (iaf när du har snitten under brösten).
Kramisar