• Rat

Bröstförstoring (5)

Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?

• Svar på tråden Bröstförstoring (5)
  • Flisann

Annelie23:
    Hej i fredags ringde jag till Kosmetisk Kirurgi och fick redan en tid på måndag.
    Hu vad nervös jag blev men det här är ju inget att vara nervös för om man tänker på se´n... Jag är nog mest nervös för att det börjar bli verklighet. Är du nöjd med allting? Vad lade du in för implantat?
    Sov du kvar första natten i Falköping?

• Flisann

Hej
    Är den kanske någon mer med på tråden som varit hos eller i kontakt med KKAB?
    Skriv gärna vad ni har för erfarenheter
    Tack på förhand

• Rat

Hörni tjejer!!

Hur lång tid tog det innan dom mjuknade lite? Tycker mina är lika hårda som första dagarna, inte lika svullna dock

• EnYsterSyster

Rat

Det tog flera veckor (3 eller 4 tror jag) innan de började mjukna över huvud taget. Mina var som stenar flera veckor.

• sahlena

hej hej!
    Jag ska op. om 6 veckor, börjar bli nervös när jag tänker på det..
    Ska göra det en fredag och ska vara hemma på måndan oxå. Fixar jag att jobba på onsdan tro (helg på tis. Jobbar som mattant)vad säger ni som redan har det avklarat.. Finns det nån mer som jobbar i kök där ute?

• Rat

EnYsterSyster

Tack snälla! Du ger mig hopp.......

En annan sak som jag undrar över som kanske låter helt galen;
    Jag ska ev. flyga till Madrid på tors. och vara där i några dagar. Hörde någonstans att silikonbröst kan "reagera" konstigt på flyg. Hoppas verkligen det är en myt!

• pickolina

Rat, inget att oroa dig för, du kan vara lugn! :)

• Anneli23

Flisann
    Ja jag är verkligen jättenöjd :)Jag opererade in Nagor GFX Cohesive Gel, High Profile 370cc.
    Jag sov över två nätter på KKAB, det ingår i priset. Jag hade även med mig min sambo, så vi bodde i samma rum :)

• famousfairy

g-morron!! berättade för mina föräldrar igår :-/ ha bott här sedan jag var 18. de är kvar i UK. de ville inte berätter att pappa hade cancer för att inte oroa mig.Jo jag förstår deras tanker men.. Jag tänker inte håller nåt hemligt från dom. DE VAR SÅÅÅÅÅ STOLTA ÖVER MIG!! det var ju roligt. Jag vill inte såra dom med att ändra det de har skapad.
    Mamma sa you're not changing it you're enhancing it! Pappa sa Well done!!
    gud var skönt. I dag ska jag tittar!!
    och kanske duscha..
    Big hugs girls!!

• famousfairy

... i think they're lovely

Svar på tråden Bröstförstoring (5)