• Rat

Bröstförstoring (5)

Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?

• Svar på tråden Bröstförstoring (5)
  • Rat

Yaia:
    Välkommen hit!
    Narkosen är bara trevlig tycker jag. Lite yr efter bara och extra upprymd kanske
    Fast en del mår ju lite illa också men det brukar inte vara långvarigt

• heather

Rat, hur har formen ändrats på dina 3 veckor? Är du fortfarande öm? måste vara jobbigt att "hålla avståndet" på jobbet - var försiktig

• famousfairy

tuff yster syster! men måste säga att jag skulle ha gjort likadant! Nu bo jag i princip en lång promenad från AK så jag gå dit när jag är kallad, på tisdag.
    Hej yaia.. hej! ingen rpoblem med narkosen de är bättre nu än förr. men visste bli man vinglig! det finns bara 2 hastigheter- sakta och stanna,!

Em jag ska inte jobba..slutade på ett jobb nyligen, ha inget planerad utom lit lätt barn hämntning 2-3 ggr i veckan med start om ca 10 dager. så det är lite lyxigt för mig, men jag är helt ensam så jag måsta, och kan, styra min egen takt

• pickolina

Gällande narkos och hur mkt bättre de blivit kan jag säga detta...

När jag blev sövd förr spydde jag som en gris i 12h efter operationen.. Förutom de ggr jag låg kvar på sjukhuset och de kunde proppa i mig mediciner mot illamåendet. Jag är alltså extremt känslig för detta... Sista gångerna jag blivit sövd så har jag mått prima efteråt. Inget illamående alls. Det är helt annorlunda att sövas idag.

Förutom första gången jag skulle på toa efter en stor fettsugning...då fick de proppa i mig mediciner för att jag var både på väg och spy och svimma... *hehe*

• Rat

Heather

Mindre svullna men fortf. hårda tycker jag och ont har jag. Speciellt i högra bröstet och i bröstvårtorna just nu. Vill helst gå utan kläder, men hur skulle det se ut!!!!!!!;-D

• heather

rat, hoppas att det onda släpper för dig snart. det är onekligen skönare utan den hårda sport-bh:n.

famousfairy, låter som du har tajmat operationerna perfekt. passa på att ta det lugnt och ta långa sköna promenader i det vackra vädret. tänk vad snygg du blir bakom dina stora filmstjärneglasögon

• Rat

Förlåt om jag är tjatig men.....HUR LÄNGE HADE NI ONT? Blir så nervös att något är fel när inte smärtan avtar, ungefär lika som i slutet av första veckan för mig

• heather

var inte orolig!

det är inte konstigt att det gör ont när man gör en operation (eller, TVÅ operationer) det tar tid för kroppen att läka. jag har hört att vissa går längre än två veckor på riktigt stark smärtstillande medicin.

men om du är orolig så ring din läkare för säkerhetsskull. det är säkert ingen fara.

• famousfairy

Rat..
    du vet när en nagel ha gått sönder och det hänger skin ömt och inflammerade runt omkring? tänk hur lång tid det ta ! och det är nåt pytte liten!
    Det ta 6-8 veckor för kroppens celler att återhämter sig. 6-8 veckor för en stykad fot .. och det är utan ett stort sår övanpå. Man läker inte snabbare bara för att man inte är "sjuk". Tänk, de ha skärt i musklerna som du har byggt upp hela livet!!
    ge de några veckor att återhämter sig huh?
    Och när det gäller H bröstet.. är du höger hänt som jag? försök att använder vänster hand lite mer. När du drinker eller bytta kanal på tv eller när du använder Data musen
    (ville inte bli missforstådd där!? oops

• Rat

Heater och Famousfairy:
    TACK snälla ni för att ni lugnar mig lite. Tycker det låter som om alla mår så himla bra på ort tid bara. Kan inte låta bli att jämföra mig lite...
    Jag har opererat mig tidigare akut. En större operation i buken. Tycker inte jag hade lika ont då men jag kanske minns fel...

Famousfairy:
    Jag är högerhänt, använde vänster hela tiden direkt efter. Jag har gjort ett lyft i höger bröst också, så det kanske inte bara är knuffarna som gör att det gör så ont där
    Datamusen .....ha ha. Du är rolig du!

Svar på tråden Bröstförstoring (5)