• Rat

Bröstförstoring (5)

Vi fortsätter väl att stötta varandra tjejer?

• Svar på tråden Bröstförstoring (5)
  • Swing

27-..... betyder att du har de vanliga. Jag har soft touch och tittade på mitt lilla kort att spara och även på en utskrift jag sparat av Inamed:s läkarinfo där alla implantatvarianter och storlekar finns listade. 27=vanliga.

Tänk på att "alla läkare säger olika" och har sin egen uppfattning. Man kan liksom inte riktigt lita på någon/något. Har svårt att tänka mig att mjukare implantat kan kännas hårdare på vissa, men vem vet.....

• famousfairy

Tack swing!!
    Tjejer..jag tänkte just.. undra om det här med soft touch och vanliga har att göra med hur spänstig man är, om man har ammad eller ej,- om man är 20 eller 40- och hur mycket körtel fiber muskel mm man ha från början?
    Jag är lika nöjd nu som jag var tidigare idag! men.. bara drytg en timme kvar till tabletten..o det behöver jag fortfarande.
    och jag vila för det mesta fortfarande.
    kolla datorn ett par 3 ggr om dagen och titter på tv ca 2 timme.
    de är såååååå fina !!

• Rat

Usch, jag är orolig att jag fått en blödning i ena bröstet av knuffarna jag fått. Det gör mycket mer ont och känns "kallt" och konstigt i högra bröstet. Någon som råkat ut för det?

• Rat

Ringde kliniken och sköterskan sa att jag skulle åka dit i morgon om det svullnade.
    Håll tummarna för mig är ni snälla.....

• bröstkaramellen

Rat:
    Jag håller båda tummarna för dig!!! Hoppas att allt är ok. Du får berätta så fort du har varit där.

Swing:
    Med risk för att verka senil men vilken sorts gelehallon har du? Mer än soft touch. Jag läser så otroligt många inlägg och dagböcker (ex www.plasticsurgery......) så jag känner mig helt snurrig.

Kram!!!!!!!!!!

• famousfairy

Rat! kära rat, lugn nu.. åk dit imorn i alla fall och kräver att de undersöker dig. det är din kropp det handla om, inte bara implantat.
    En hård smäll, var som helst kan orska innre blödning och känsel bortfall eftersom man slå i nerv topparna. blodet springa dit med all näring för att läker den "smällde området" och det kan bli svullnad.
    Åk ditt.. kram jag tänker på dig. :-/

• Swing

Jag har Inamedtillverkade McGhan Style 410 soft touch MM360g. Plastikkirurggruppen, Sabbatsberg Sthlm. Dr. Lennart Blomqvist.

• famousfairy

hej..
    att ha all mat o sånt färdig var fantastiskt hjälp för mig, men katt lådan!? Fyll på med mycket ren sand innan .. det är tungt med!
    men jag klara mig och det gör hon oxå.
    ok.. bedtime,, lugn Rat det ordna sig..

• heather

Har följt tråden sedan årsskiftet och redan fått svar på massor av frågor (svullen mage, bh, strechövningar). Stort tack till er allihopa.

Själv opererades jag i fredags (för tre dagar sedan) och mår ganska bra. Magen är svullen, brösten likaså men nu kan jag i alla fall ta mig ur sängen själv - alltid något.

Jag är däremot lite rädd att brösten blir lite för stora. Har ni någon känsla för hur mycket svullnaden lägger sig? 10%? 25%?

Tack på förhand!
    /heather

• famousfairy

hej, jag gjorde min i torsdags! lörd var inte kul, men ha blivit bättre sev dess..
    hmm hoppas min svullnad inte lägga sig för mycket o andra siden, jag var jo rädd att de skulle bli för stora. de flester här har sagt att de skulle kunna ha tagit lite större

Swing kanske vet!? eller YsterSyster? Nå? hur är det med svullnaden?

Svar på tråden Bröstförstoring (5)